Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av loa
Hej, har just beställt en ergo. har svårt att få till rygknutar med den stora magen, plus att både jag och sambon hade lust på sele som ett komplement till sjalen. Men nu började jag fundera på om man kanske behöver den där bältesförlängaren när man är gravid? Eller sitter den så lågt på höften att hela magen kommer över? Bör jag beställa förlängare på en gång? Någon med erfarenhet på det?
Användarens profilbild
Av Alven
det beror ju på hur kraftig du är... jag är smal och bar i ergon med spännet under magen i v. 39 vad jag minns! (har en classic)
Av loa
Inte särskilt smal, men ganska normal tror jag. 160 lång.´Får väl kanske vänta tills den kommer och prova, bara så tråkigt om man inte kan använda den på en gång.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag tror du kan ha den utan förlängare om du inte har väldigt breda höfter. Jag har burit i ergon med gravid-mage och det funkar kanon! :wink:
Användarens profilbild
Av Ami
Jag får inte igen ergon med min gravidmage, men jag är ca strl 46-48.
Användarens profilbild
Av Alven
loa skrev:Inte särskilt smal, men ganska normal tror jag. 160 lång.´Får väl kanske vänta tills den kommer och prova, bara så tråkigt om man inte kan använda den på en gång.
Då går det säkert. Jag är såpass smal att jag inte kan dra åt remmen tillräckligt nästan nu som o-gravid...
Användarens profilbild
Av Groover
Jag är inte smal, tvärtom, och jag kunde bära Maja i Ergon när jag var gravid, utan bältesförlängare. Fick dock grymma sammandragningar när jag bar i Ergon.Om du knyter tibetan på ryggen blir det inga knutar på magen!
Av loa
Tack för alla svar, så bra och trevlig sida det här! Chansar på att jag klarar mig utan, verkar ha gått bra för de flesta. Har prövat att få till tibetan, men tycker att det är svårt att få till bra, ska inte sluta öva mig, men ser fram till att få en sele som kanske blir lättare att få på utan att sätta min otålmodiga dotter (lik sin mor?) på prov. Sammandragningar hoppas jag att jag slipper, men kanske jag blir duktigare på att öva gravidknutar då :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?