Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle söva lillflickan ikväll. Men hon var så trött och arg när jag kom upp ur tvättstugan så jag tänkte prova ergon istället för sjalen. Tidigare har hon somnat på 10-15 minuter men ikväll höll jag på länge.

Jag berättade för mannen att hon inte verkade komma till ro för i sjalen har det gått rätt så fort. Och då svarade han "jamen det är ju klart, sjalen är ju mycket mysigare än den där!".

Han har fattat galoppen nu! :loving:

Hur gick det då? Jo, till slut funderade jag på att byta till sjal, men passade på att erbjuda bröstet emellan och nu ville hon. Och somnade gott där. :heart:
Av anna m
Det är klart att sjalen är mysigare!! Jag har inte ens testat en ergo, men tycker det verkar självklart att sjalen smiter åt skönare om kroppen när en liten tjej är trött och arg :)
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Joo, det är ju klart. Men det var så kul att tom mannen insåg det! Jag tror han mest tycker att jag tjatar om olika sjalar hit och dit. Men nu insåg han hur bra den var! :loving:

Tog bara ergon för att det skulle gå supersnabbt eftersom hon var så ledsen..., men det gör jag inte om.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: :tumup:
Användarens profilbild
Av Edith
Bra att ha en klok man! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?