Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
slängde jag upp tösen på ryggen när jag skulle duka bort. "Oh, vilken bra sele! Vad är det för någon?" fick jag då höra. Jag svarade att det var en ergonomisk ( :wink: ) sele som heter Patapum. När jag kom tillbaka från köket frågade jag om hon som frågat ville prova. "JA!" och det var inte bara hon som provade... Totalt provade en pappa (superskönt tyckte han det var och tösen började grina när hon lyftes ner) och två mammor som tyckte den var helt underbar! Barnen hade inget emot att åka rygg!

Jag berättade att man hittar selen på nätet (hänvisade hit) och att det finns två stora, Ergo och Patapum. Vi får se om de kommer med sele på ÖF snart...

Enda negativa var att C fick sitta på golvet och vänta på sin tur. Hon ville ju också åka rygg!
Användarens profilbild
Av milu
Visst är det kul när folk frågar och vill prova! När jag var i Umeå förra veckan (japp, var i Uppsala också... :wink: ) var det en som frågade massor och fick prova inne på en affär som säljer baby björn (dessutom var det alldeles i närheten av bb-hyllan :D ). Sedan var det en på jobbet som också ville prova och skulle testa med sin 1,5-åring. :app:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad kul för dom att de hittade nåt de gillade!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?