Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Efter träffen i Mölndal igår så gick det raskt utför. Höll på att inte komma ur sängen i morse och att ta på sig kläderna var ett äventyr... Det slutade med att jag ringde kiropraktorn för en akuttid.

I drygt en timme höll han på och mosade, knådade, bände och knäckte på mig. Visst. Jag fick upp rörligheten i hela ryggen (hade känts som om jag svalt en eldgaffel + blivit gipsad i skulderbladshöjd), men skulderbladet som gjorde ont först har nu blivit ÄNNU värre. Jag ska på återbesök på tisdag och då ska han se om han kan få ordning på det mera permanent.

När jag berättade att jag hade småbarn och att jag förstås lyfter dem ofta så sa han att jag nog skulle vara försiktig med att bära omkring på barnen nu ett tag.

Tja, sa jag, men jag bär sällan på armen, jag använder nästan alltid bärsjal, och i synnerhet om jag skulle behöva bära längre tider.

Ja, men då så. Då är det bara att bära vidare då! tyckte han.

Pratade med min pappa här på kvällen och han är alltid så bekymrad över att jag kånkar runt på barnen för att det är DET som skulle orsaka mitt ryggonda (han vet att ryggen trasslar då och då för mig), men han blev väldigt tyst när jag berättade vad kiropraktorn hade sagt. Fniss!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Camilla74
Se där, nu kan du knäppa pappa på näsan. :hellu:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:vågen:

Härligt att få höra det man redan vet av någon "proffessionell" :wink: :D
Användarens profilbild
Av kogkarin
Synd att det blev värre! Hoppas att det hjälper nu när du har fått hjälp. Det är inte kul att gå omkring och ha ont...

Kul att kiropraktorn visste så mycket om att bära i sjal så att han kunde stödja dig i det!
Användarens profilbild
Av mimpen
Yeah! Så sa naprapaten jag gick till i december också, när jag fick typ akut ryggont!
Användarens profilbild
Av P
Samma som min kiropraktor sa till mej när jag var där i måndags. Bra att man kan säga dett proffs ger klartecken för sjal.

Hoppas du snart blir bättre i ryggen.
Användarens profilbild
Av Ami
Hoppas att skulderbladet ger med sig. Skönt att få medhåll av ett ryggproffs. :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
kajsa kavat skrev: Härligt att få höra det man redan vet av någon "proffessionell" :wink: :D
8) :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad bra! Nu är det bara att bära vidare!
Av Siri
:vågen:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Kan bara säga att jag har märk det samma. Klarar inte av att bära i armarna men med sjal går det hur bra som hellst. Får faktiskt mer värk i nacken efter en tur med vagnen än med sjalen.
Användarens profilbild
Av Alven
Även min kiropraktor var superfascinerad av sjalen när jag var där sist! Det var några år sedan och jag hade D i trikåsjal, och jag fick skriva upp adresser till några sjalförsäljare så hon kunde tipsa patienter... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?