Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hemmamamman
Hej på er!
Jag bär min yngsta rätt mycket, helst i min tricotslen för tillfället. Hon somnar där direkt om hon är trött. Men, nu till min fråga, man blir ju väldigt varm(både jag och hon) när hon sover där i flera timmar. Jag trivs med att bära och tycker att det är suveränt eftersom jag har flera barn som behöver hjälp med diverse och då har jag ju händerna fria, MEN hur gör ni på sommaren?

Bär ni i tunnare sjalar? Men hur känns det?Känner mig så trygg med denna trikåsjal. Har också en lite kortare sjal och en meitai som jag säkert kommer att använda mer nu när hon blir lite större(hon är 5 månader nu).

Kom gärna med åsikter och tips :D
Användarens profilbild
Av Alven
Mitt tips är att du köper en gauze av något slag. Funkar utmärkt att knyta på samma sätt som en trikå, jag knyter jämt min gauze så! (omslutet X II)
Användarens profilbild
Av stin
Jag kör oxå med tricotslen och vi svettas båda två! Har sonens armar utanför de kryssade banden och bara det första magbandet upp mot nacken för att få lite stöd. Har köpt en gauzesjal till sommaren oxå... Inte fått den än, men längtar :heart:
Av Aelia
Jag använde mei tai förra åter när det var som varmast
Användarens profilbild
Av asa
Vi har kört MT sen ca 2 månaders ålder. Det funkar finfint och är svalt och skönt. Annars finns ju fina sommarsjalar som gås, amazonas och bali...
Av anna m
Vi bar i gauze och mt förra sommaren. Varmt blir det ju, men det blir det när man bär utan sjal oxå.
Användarens profilbild
Av sacha42
gauze och mt och sele blir lite svalare till sommaren :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
sacha42 skrev:gauze och mt och sele blir lite svalare till sommaren :D
:iagree: Finns som sagt en del snygga svala alternativ till sommarbärande 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Förra sommaren var det varmt :wink: Då bar vi nästan uteslutande i MT eller Ergo :wink: Tunnare sjalar är ju också ett bra alternativ, men personligen tyckte jag inte att de avlastade lika bra, men kan säkert funka för andra :wink:
Användarens profilbild
Av Vida
Vi körde på gauze, och efter ett tag kom vi även på att man ju kunde bärar i vanligt omslutet, men utan att bre ut axelbanden över rumpan, utan ist. ha dem lite i knävecken... det är ännu svalare... Men annars löste vi det så att jag och maken blev nästan helt utan solbränna förra sommaren :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Vi bar i en calin bleu gauze i fjol sommar. Då var hon bara drygt ett halvår så jag tyckte inte att mt eller sele kändes så bra, det var skönast med en långsjal. Vi hade ringsjal som snabbt alternativ.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?