Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Jag har en hoppediz som är 5.9 m och en didymos som är 4.8 m men båda är sålda som 5.2 m... Att hoppediz är för långa vet jag ju men brukar didymos vara för korta? Den är tvättad men struken och använd efter det.
Användarens profilbild
Av zandrama
Didymos är ju itne kända för att ha nån extralängd på sjalarna, men de ska inte vara kortare än angiven längd. Har du köpt den ny eller beg? Köpte du den ny så skulle jag ringa/mejla åf och fråga.

Edit: Min 4,2 m indio är irl 4,4 m, så jag tycker det är märkligt att den skulle vara kortare än angiven längd.
Av anna m
Jag köpte den ny, men mätte inte när jag fick den. Jag bara reagerar på att jag med nöd och näppe får ihop den till en knut på magen vid omslutet x.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag tycker det verkar som om didymos blivit snålare. Sjalen jag köpte för 4 år sedan är längr än angiven längd men de nya har nog varit ganska som de ska. Har en som jag ska tvätta för första gången idag, ska mäta den både före och efter tvätt. Tror att de nyare har blivit till att krympa mer än vad de trott hos didymos. Kan dock säga att min nya 6 är kortare idag än min några månader gamla 6 i ull som blivit tvättat ett antal gånger redan. Om den nya krymper så kommer den antagligen inte vara i angiven längd efter tvätten.
Av anna m
Några månader är det nog. Februari tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?