Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Det gick så här:

Först upp med lillen på magen i Ullin, nerför alla trapor med vagnen. Fälla upp vagnen i trapphuset, rulla ut den genom porten. Körde in i porten med hjulet och fick bråttom med att få ut den innan porten slog igen.

Sedan en prommenad till postutlämningsstället, några kollade lite underligt när jag kom med barn på magen och vagn framför mig.

In på postutlämningsstället och hämta paket. Lätt modifiering av vagnen för att paketet ska åka bekvämt, sedan hem igen. Funkar finfint.

Hemma, upp med barn och paket till tredje våningen. Lägga barn på sängen, springa ner och fälla vagn och bära upp den. Under tiden rullar barnet ner i sin säng. Puh!

Väl uppe igen med alla :hmm: 29 kg packning kan jag konstatera att visst är det superbra med vagn! Fast som jag använder den kanske jag skulle skaffa en sån där liten dragkärra också? :D
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Ja men det är ju toppen!!! Helt ärligt så tycker jag att vagnen är superbra i sådana situationer. Tex så hämtar jag ut Matildas mat i en stor kartong på Apoteket med jämna mellanrum och jag skulle aldrig få med mig båda barnen + jättetungt paket utan vagn :roll: . Paketet åker sulky och Markus Ergo/sjal.
Användarens profilbild
Av Annika80
Matildamamma skrev:Ja men det är ju toppen!!! Helt ärligt så tycker jag att vagnen är superbra i sådana situationer. Tex så hämtar jag ut Matildas mat i en stor kartong på Apoteket med jämna mellanrum och jag skulle aldrig få med mig båda barnen + jättetungt paket utan vagn :roll: . Paketet åker sulky och Markus Ergo/sjal.
Hihi, det såg jag faktiskt en mamma häromdan göra nåt liknande. Hon gick med en tjej på drygt 2 år brevid en sulky. framför sulkyn hade hon ett paket som var drygt 80/90*90cm stort som hon försökte få att stanna på sulkyn men det damp i backen flera gånger, kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv (taskigt va) hon borde haft en sjal eller två, en till dottern och en till att knyta fast paketet med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?