Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
kanske Anonyma Sjalberoende? Nu har jag inhandlat en girasol, en rebozo, två dockrebozo, en gauze, en sutemi, två bärpåsar och två MT på bara tre veckor. JAG BEHÖVER HJÄLP!!!
Av anna m
Gurli skrev:Oj, oj det här låter inte bra. Har du inte köpt någon BECO :shock:
Nej jag är faktiskt inte ens intresserad... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Gurli skrev:Oj, oj det här låter inte bra. Har du inte köpt någon BECO :shock:
:rofl:

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, been there, done that liksom. Men det går över! :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag behöver också ceriöst mkt hjälp 8) !
Väntar på leverans och funderar på hur jag i min yra ska kunna "dölja" mina köp för mannen :oops: som är helt ovetande om var jag gjort för utlägg den senaste tiden...
Försöker förklara med den lena rösten att det faktiskt är som en hobby också :roll: :lol: .
Av anna m
Eulalia skrev:Jag behöver också ceriöst mkt hjälp 8) !
Väntar på leverans och funderar på hur jag i min yra ska kunna "dölja" mina köp för mannen :oops: som är helt ovetande om var jag gjort för utlägg den senaste tiden...
Försöker förklara med den lena rösten att det faktiskt är som en hobby också :roll: :lol: .
Min man som ALLTID ser närjag klippt mig fast jag gör det var fjärde vecka, upptäckte inte wellen granat förrän jag haft en en månad. WELLEN GRANAT!! :shock:
Användarens profilbild
Av Eulalia
anna m skrev:
Eulalia skrev:Jag behöver också ceriöst mkt hjälp 8) !
Min man som ALLTID ser närjag klippt mig fast jag gör det var fjärde vecka, upptäckte inte wellen granat förrän jag haft en en månad. WELLEN GRANAT!! :shock:
:shock: :shock:
Då hoppas jag att min man är lika "blind" som din :lol:
Men han ser ju DIG iallafall :heart: :tröstar:.
Användarens profilbild
Av Annika80
Oj oj, ja ett sånt behandlingshem hade nog blivit fullt fort? :roll:
Min sambo sa när paket med massa rebozoz kom, har du köpt TYG?
Och när jag berättade för en nybliven mamma om att sjalar var såååå mycket skönare än BB sele -Ja det finns en massa sidor på nätet med en massa såna (tjuvläser han här? :shock: )
Men ja lite hobby är det för mig med, får ju inte köpa fler barnvagnar efter att jag fjäskade till mig min 11:e (12.e?), och sjalar är ju mycket billigare än vagnar :D
Önskar bara jag kunde få honom att prova åtminstonde Ergon :?
Användarens profilbild
Av sanna73
Äh, behandlingshemmet lägger jag in mig på om jag fortsätter köpa sjalar i samma takt när jag inte har något barn att bära :lol: Just nu har jag alldeles för roligt för att hinna lägga in mig på avvänjning :mrgreen:. Har just köpt en Iris, en bärponcho och en vattensjal. Funderar allvarligt på en Stork inka (har ju inte prövat stork ännu :wink: ).
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
men alltså, hur har ni råd??!! jag sitter och trånar och dregglar över en massa olika sjalar, men jag såle min första för att finansiera mina andra och sydde en MT av ett tyg jag hade hemma.. skulle kunna köpe flera stycken, men jag har inte råd, HUR GÖR NI??!! :evil:
Användarens profilbild
Av Annika80
MammaTillFelicia skrev:men alltså, hur har ni råd??!! jag sitter och trånar och dregglar över en massa olika sjalar, men jag såle min första för att finansiera mina andra och sydde en MT av ett tyg jag hade hemma.. skulle kunna köpe flera stycken, men jag har inte råd, HUR GÖR NI??!! :evil:
Har också sålt en för att köpa en annan innan, men månaden som gick lyckades det finnan några hundra kvar på kontot och då blev det en långsjal, en ringsjal och två docksjalar från rebozo för de var billiga.
Användarens profilbild
Av sanna73
MammaTillFelicia skrev:men alltså, hur har ni råd??!! jag sitter och trånar och dregglar över en massa olika sjalar, men jag såle min första för att finansiera mina andra och sydde en MT av ett tyg jag hade hemma.. skulle kunna köpe flera stycken, men jag har inte råd, HUR GÖR NI??!! :evil:
Man får gifta sig rikt :Hahaa:
Nej, här sparas det, prioriteras det och säljs lite sjalar som inte längre används och vipps, så har man råd :app:
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är surt som attans att behöva skriva det, men alla har vi olika inkomster och därmed olika ekomomi. :? Så enkelt (?!) kan det vara ibland. :surtsaräven:
Användarens profilbild
Av Clifford
Om MammaTillFelicia och startar ett behandlingshem för sjalberoende, kommer hon att ha massor med pengar till sjalar. Jag tycker att det låter som en toppenidé :D

Jag har heller inte så mycket pengar, men jag började med att köpa trikåsjalar för sparpengar, sålde dem och fick lite pengar av min mamma och på den vägen är det. Jag köper och säljer (inte bara sjalar) och det är så jag får råd att köpa nya saker. I viss mån kan jag konsultera mitt gamla sparkonto... Men det finns ju tusen snyggheter man vill ha och när jag känner mig stressad av den allmänt rådande köphysterin, så stänger jag helt enkelt av SB eller struntar i att läsa "kolla-min-nya-sjal"-trådar :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Pernilla J skrev: när jag känner mig stressad av den allmänt rådande köphysterin, så stänger jag helt enkelt av SB eller struntar i att läsa "kolla-min-nya-sjal"-trådar :)
:lol:

MammaillF: Jag kan komma på ditt behandlingshem så får du in lite pengar till sjalar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?