[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 614220
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Slut på sjalandet! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad jobbigt. Har själv gått igenom två mindre roliga liknande? op tyvärr med diverse komplikationer som jag hoppas du slipper
Användarens profilbild
Av Veronica
Hoppas att operationen gick bra och att allt läker fint!

Se verkligen till att ta det lugnt nu också. Glöm inte bort dig och bär matkassar fast du inte borde! :this:
Användarens profilbild
Av Jason
Hoppas du börjar må bättre efter op. Du kan ju iaf sitta i soffan och mysa med henne fast du inte får bära!

Krya på dig!
Användarens profilbild
Av Annika80
lotusx skrev:Tack allihop!

Jodå visst kan vi ha det mysigt utan att jag bär henne, hon ammas fortfarande och jag sitter ned med henne i famnen. Det kommer säkert att fungera bra man måste bara vänja sig. Det är så lätt att glömma bort att man inte ska lyfta, det kommer så lätt spontant.

Annika80, kunde du bära dina barn efter dina operationer?
Efter några månader alltså?
Eller måste man akta sig för all framtid nu kanske.
Jag opererades 5-6 månader efter att sonen hade fötts och då hade jag tyvärr inte hittat till SJALARNAS värld, och BB hade vi förkastat för länge sen. Så jag vet inte? I famnen bar jag väl honom efter några veckor (säkert ännu kortare tid)
Men efter nån/2-3 månader måste du väl kunna bära?
Användarens profilbild
Av jag71
jag satt med skrutt i sängen (hade en säng som man kunde höja huvudändan) och så svepte vi sjalen runt oss och mös.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?