Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
När de inte används. Runt om i hela lägenheten, liggandes där ni sist tog av den? Kanske på sin plats i linneskåpet eller garderoben, fint ihopvikta. Eller i bokhyllan i små korgar? I smutskorgen som ni aldrig har tid att tömma :) ?

Mina ligger överallt, jag försöker att plocka undan dem en gång per dag i alla fall så det inte blir för stor oreda, men det är inte alltid det lyckas heller :roll:

(Å idag fyller min lilla tenor 3 månader, nu ska vi se om den magiska tremånadersgränsen infaller snart. Hoppas hoppas hoppas!!!)
Av surftrollet
Grattis på tremånadersdagen Leon!

Vi förvarar oftast sjalarna prydligt ihopvikta på en hylla i en garderob. Den senast använda kan ligga i en hög på sängen, där vi brukar plocka ner honom. Och bärselen ligger just nu över babygymmet i vardagsrummet, och bärpåsen ligger på leksakslådan. Hm. Men vi brukar ha ordning på dem. ;)

Precis brevid bärdonshögen ligger en hög med lillens ytterkläder, som aldrig är hopvikta det minsta utan bara inslängda...
Användarens profilbild
Av annemi
Det finns en plats i garderoben där dem kan ligga snyggt ihopvikta :roll: men dem som används brukar nog ligga lite här o var :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Maerion
De brukade ligga slängda i ett hörn, men nu har jag faktiskt ett ställe där jag alltid hänger upp dem. Men inte speciellt fint alltså, utan slängda över typ en dörr.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Lite här och var. :oops:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag har en "herrbetjänt" modell större :roll: från IKEA den är som en liten garderob som går att snurra på så på framsidan är det en helkroppspegel, på sidorna är det krokar och på baksidan några hyllplan och där är det tänkt att jag ska ha mina sjalar men just nu ligger där nog bara 2 :oops:
några ligger i vardagsrummet, några i hallen, någon under vagnen, ett par stycken i köket och resten i Hildas rum där de ofta hamnar när jag lägger ner henne i sin säng.
Av eamane
Jag hade dem hängda över en dörr men sen vek jag ihop dem och stoppade i en kasse för att ta med på sjalträff och sen dess ligger några i kassen och resten lite överallt!
Användarens profilbild
Av Veronica
Mina bärdon har en egen byrålåda i hallen, men de är aldrig prydligt ihopvikta utan antingen flätade eller bara nerknölade.
Användarens profilbild
Av thanisa
Mina sjalar är flätade när de inte används och så ligger de i en hlg bakom en dörr i sovrummet. Planen är att jag ska hitta en stor galger/krok som jag kan ha alla flätor hängande på och då hängande i hallgarderoben.
Användarens profilbild
Av Alven
Mina är inknölade i ett skåp i hallen, de som används regelbundet ligger i soffan. Jag läste att det inte är bra att vika sjalar, det har jag tagit fasta på! :D
Användarens profilbild
Av Eulalia
Grattis till 3 mån :) !
Min än så länge endaste sjal ( väntar på sjalpaket i dagarna :eld: ) ligger lite här och var :oops: . Undrar hur det kommer att bli sen... :roll: :wink: .
Av MammaTess
I en blå plastlåda på hatthyllan...
Användarens profilbild
Av Eld77
De flesta av mina sjalar ligger ihopvikta i en hylla, de som användes senast hänger i sjalringar på krokar i hallen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?