Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Nä, och det är hemskt pinsamt när nån icke-sjalare frågar hur många man har. :oops:
Och sen frågar de om man behöver så många...
Användarens profilbild
Av exiteme
zandrama skrev:Nä, och det är hemskt pinsamt när nån icke-sjalare frågar hur många man har. :oops:
Och sen frågar de om man behöver så många...
Hehehe... Känner igen det där... :roll:
Av FiaLisa
Man klarar sig nog på två men med tre eller fyra kan man ha lite olika sorter - tjock, tunn, lång, kort...

Det är lite trist men det finns faktiskt ingen sjal jag önskar mig särskilt hett just nu. Det finns flera jag skulle kunna tänka mig men det finns ingen jag bara MÅSTE ha.
Användarens profilbild
Av Anso
Vi får kanske reda ut det idag på träffen i Kristinehamn (säger hon som släpar med sig en stor påse med gott och blandat i bärverktygsvärlden....) :D
Av FiaLisa
Anso skrev:Vi får kanske reda ut det idag på träffen i Kristinehamn
Jag ska snart sätta mig i bilen och åka till Värmland... undrar om jag ska åka till Kristinehamn istället för Karlskoga... ;-)
Av FiaLisa
Frida med Mea skrev:Jag har börjat att tänka mer och mer, varför får man bara ha en eller max två vävda sjalar? Om man använder sjal varje dag och antagligen köper betydligt mindre kläder för man ändå döljer den emd en vacker sjal hela dagarna, varför ska man då bara få ha 2?
Visst man behöver inte mer än en sjal, max 2, men man behöver inte emr än 2 par byxor, 7 trosor, lika många strumpor, kanske 3-4 toppar och 1-2 tjockare tröjor, men hur många har det så här sparsamt i garderoben?
Man FÅR ha hur många man vill! :vågen:
Användarens profilbild
Av tinaw
Frida med Mea skrev:Jag har börjat att tänka mer och mer, varför får man bara ha en eller max två vävda sjalar? Om man använder sjal varje dag och antagligen köper betydligt mindre kläder för man ändå döljer den emd en vacker sjal hela dagarna, varför ska man då bara få ha 2?
Visst man behöver inte mer än en sjal, max 2, men man behöver inte emr än 2 par byxor, 7 trosor, lika många strumpor, kanske 3-4 toppar och 1-2 tjockare tröjor, men hur många har det så här sparsamt i garderoben?
:hide: jag. Fast jag har ruskigt många sjalar i stället :wink:
Användarens profilbild
Av asa
Lagom är nåt svenskt, påhittat, konstigt ord som jag inte förstår innebörden av :wink:

Kanske det är så många som just jag tycker är ett bra, skäligt antal. Ser det hellre så att jag inte kan för många. Men jag har precis börjat "samla".
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är lite som att ha många barn :wink:, jag tycker sju känns helt resonabelt, precis lika normalt som det var med... fem... För man har bara ett och ett och ett, inte en klump med vare sig ungar eller sjalar! Och den där underbara hoppiz-ringsjalen måste få stanna. Och MT nr 1, för den är så skön. Och MT nr 2, för den är så vacker. Och den supersvala gauze-sjalen i den ena snygga färgen. Och ... Tja, ni fattar :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag hävdar å de bestämdaste att kring en 20-30 sjalar är lagom. Jag jobbar fortfarande mot lagom! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Jag hävdar å de bestämdaste att kring en 20-30 sjalar är lagom. Jag jobbar fortfarande mot lagom! :lol:
:hide:
Av anna m
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Jag hävdar å de bestämdaste att kring en 20-30 sjalar är lagom. Jag jobbar fortfarande mot lagom! :lol:
Har du fyrti?
Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:
sacha42 skrev:
Har du fyrti?
2 :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?