- fre apr 27, 2007 23:30
Jag har helt tappat greppet om vad som är skäligt många sjalar. Någon som fortfarande vet?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Nä, och det är hemskt pinsamt när nån icke-sjalare frågar hur många man har.Hehehe... Känner igen det där...![]()
Och sen frågar de om man behöver så många...
anna m skrev:Jag har helt tappat greppet om vad som är skäligt många sjalar. Någon som fortfarande vet?Egentligen två, tycker jag. En som man använder medan den andre ligger i tvättmaskinen. *säger hon som har allt för många bärprylar*
Frida med Mea skrev:Jag har börjat att tänka mer och mer, varför får man bara ha en eller max två vävda sjalar? Om man använder sjal varje dag och antagligen köper betydligt mindre kläder för man ändå döljer den emd en vacker sjal hela dagarna, varför ska man då bara få ha 2?Man FÅR ha hur många man vill!
Visst man behöver inte mer än en sjal, max 2, men man behöver inte emr än 2 par byxor, 7 trosor, lika många strumpor, kanske 3-4 toppar och 1-2 tjockare tröjor, men hur många har det så här sparsamt i garderoben?
Frida med Mea skrev:Jag har börjat att tänka mer och mer, varför får man bara ha en eller max två vävda sjalar? Om man använder sjal varje dag och antagligen köper betydligt mindre kläder för man ändå döljer den emd en vacker sjal hela dagarna, varför ska man då bara få ha 2?
Visst man behöver inte mer än en sjal, max 2, men man behöver inte emr än 2 par byxor, 7 trosor, lika många strumpor, kanske 3-4 toppar och 1-2 tjockare tröjor, men hur många har det så här sparsamt i garderoben?
sacha42 skrev:Har du fyrti?Isanna skrev:Jag hävdar å de bestämdaste att kring en 20-30 sjalar är lagom. Jag jobbar fortfarande mot lagom!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?