Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Har fått för mig att jag behöver en krinklad sommarsjal från Mimmis, men kan såklart inte välja färg.

Svart är ju snyggt men är det inte lite varmt?
Rosa gillar jag men jag har ju en Purpursky...
Ljusblå vet jag inte om jag passar i...
Och vitt är det snyggt?

Synd att de inte finns i grönt :(

Och egentligen kanske jag inte ens behöver en, jag har ju en gås. Vilka bekymmer.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Man kan aldrig få för många rosa sjalar! :loving:
Användarens profilbild
Av milimani
sagogrynet skrev:Man kan aldrig få för många rosa sjalar! :loving:
Fast jag funderar på om jag passar i rosa. Egentligen. Kan liksom inte bestämma mig om jag gillar Purpurskyn eller inte. Den är ju supersnygg men kanske inte på mig.
Användarens profilbild
Av Siena
En härlig vit sommarsjal låter supersnyggt tycker jag! Det saknade jag förra sommaren, något som man känner sig riktigt sommarfräsch i och som inte blir för varm! Jag röstar som du kanske förstått på en vit sjal!
Användarens profilbild
Av milimani
Siena skrev:En härlig vit sommarsjal låter supersnyggt tycker jag! Det saknade jag förra sommaren, något som man känner sig riktigt sommarfräsch i och som inte blir för varm! Jag röstar som du kanske förstått på en vit sjal!
Jag har ju nästan alltid vita toppar på mig, så det trivs jag ju i. Men är det snyggt som sjal??
Användarens profilbild
Av sacha42
sagogrynet skrev:Man kan aldrig få för många rosa sjalar! :loving:
:iagree: :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
Tycker vitt är supersnyggt och frächt på sommaren. Dessutom kan du ju alltid färga den (tex grön :wink: ) om du inte trivs med färgen.
Av BOKMOR
Jag håller också på i samma funderingar.....och just från mimmis med!!
Tror nog den vita får flest poäng från mig.....men mitt velande står även i om man ska köpa färdigsydd eller sy en själv????? Hur tänker du i den frågan??
Användarens profilbild
Av milimani
BOKMOR skrev:Jag håller också på i samma funderingar.....och just från mimmis med!!
Tror nog den vita får flest poäng från mig.....men mitt velande står även i om man ska köpa färdigsydd eller sy en själv????? Hur tänker du i den frågan??
Jag köpte tyg för att sy själv, för 5 meter är lite långt för lilla mig. Så jag köpte 4 meter som jag håller på att fålla nu. Blir nog riktigt bra. Svart blev det!
Användarens profilbild
Av jag71
Kan bara säga att jag inte tror ni kommer att ångra er. Jag älskar min krinklade sajl från mimmis. Helt underbar i sommarvärmen.
Användarens profilbild
Av milimani
jag71 skrev:Kan bara säga att jag inte tror ni kommer att ångra er. Jag älskar min krinklade sajl från mimmis. Helt underbar i sommarvärmen.
Det tror inte jag heller! Fast vi har ju redan en gås. Men visst behöver man mååånga sjalar? :D
Användarens profilbild
Av jag71
milimani skrev: Fast vi har ju redan en gås. Men visst behöver man mååånga sjalar? :D
Klart man behöver!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?