Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Sjal :twisted: verkar ha hittat mig och jag är sugen på en sommarsjal. På ett sätt kan jag inte motivera fler sjalar men suget böörjar bli starkt. Funderar på en bali baby breeze men då kommer ju till vilken färg. Min sjalgarderob består nu av

didymos katja
didymos indio koralle
didymos indio zimt/kobalt
hoppediz oslo

de färgsättningar jag funderar på är Lalita
Bild

Humea
Bild

Orion
Bild

eller morgaine
Bild

Är humea lita blek och tråkig i jämförelse med de andra. Skulle lalita eller orion göra mest färgpåslag till min sjalsamling. Hur tänker ni när ni väljer sjalar och behöver man mer än 1 sommarsjal?
Användarens profilbild
Av naggie
Jag ser på din sjalsamling att du är i stooooort behov av en sommarsjal :this: Jag har sneglat lite på de där sjalarna och föll nog mest för humean, den känns så sval och vacker i färgsättningen.

När jag köper sjalar väljer jag den jag tycker är vackrast helt enkelt. Och ang antal sommarsjalar så skulle jag säga att en räcker rent praktiskt men två är ju alltid bra :twisted:
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag har precis köpt en Bali Breeze Freya ;) Det syns inte på bilderna hos försäljaren att den är mossgrön, egentligen. Den är så lätt och så snygg!!! :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
Tack för era svar, jag försöker se vad jag skulle vilja ha. Är otroligt ambivalent i mitt val ena stunden lalita för att nästa gilla orion bäst och en stund senare tycka mest om humean. Från början var det nog humean jag föll mest för men ju mer jag ser på den så tror jag att jag kommer att tröttna på den och tycka att den är för blek... Usch att det ska vara så svårt, och jag kan inte riktigt motivera att köpa två stycken heller bara för att jag inte vet vad jag helst vill ha för färg.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Lalitan är bara sååå snygg tycker jag. Satsa på den du! :)
Användarens profilbild
Av nickie
För egen del skulle jag inte tveka på Morgaine av de där du visade. Men, jag behöver inte en sjat till, tyvärr! *deppa*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?