-  sön apr 08, 2007 14:39

Mellansonen (9år)  tycker det är så mysigt att bära lillebror i sjalen! Sa imorse att han tycker att alla borde ha sjal till sina bebisar, för det är ju så mysigt, det borde alla få prova på tycker han! (bilder i sjalbarn o bilder)
Här gör vi reklam massor för sjalen. alla som vill hålla i lilla J någon längre stund gör bäst i att knyta på sig sjalen, när de väl har gjort de går de runt o myser Så de som skaffar bebisar/får barnbarn etc framöver köper nog en sjal kan jag tänka mig...
  Så de som skaffar bebisar/får barnbarn etc framöver köper nog en sjal kan jag tänka mig...
Appropå det, så vill lilla J ner i sjalen nu hör jag!
... och nu sitter han i sjalen o snusar så gott. Lilla J har lite kolik, och då är det sååå skönt att få vara i sjalen, de jobbiga raparna som bara inte går att få fram kommer hur lätt som helst i sjalen. Då kanske jag ska försöka fortsätta på MTn jag försöker sy...
Måste bara återigen säga vad glad jag är att vi köpte oss en sjal knepigt i början, men värt besväret...
 knepigt i början, men värt besväret...

Här gör vi reklam massor för sjalen. alla som vill hålla i lilla J någon längre stund gör bäst i att knyta på sig sjalen, när de väl har gjort de går de runt o myser
 Så de som skaffar bebisar/får barnbarn etc framöver köper nog en sjal kan jag tänka mig...
  Så de som skaffar bebisar/får barnbarn etc framöver köper nog en sjal kan jag tänka mig...Appropå det, så vill lilla J ner i sjalen nu hör jag!
... och nu sitter han i sjalen o snusar så gott. Lilla J har lite kolik, och då är det sååå skönt att få vara i sjalen, de jobbiga raparna som bara inte går att få fram kommer hur lätt som helst i sjalen. Då kanske jag ska försöka fortsätta på MTn jag försöker sy...
Måste bara återigen säga vad glad jag är att vi köpte oss en sjal

och jag tycker synd om mig som inte har haft sjal att mysa med till mina tre äldre barn.
 och jag tycker synd om mig som inte har haft sjal att mysa med till mina tre äldre barn.

sjalförtrollad är jag ser jag just! yeah!!!
 sjalförtrollad är jag ser jag just! yeah!!!  

- By Aspasia
 - By Aspasia