Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Eftersom jag inte har en aning och Lisa är första barnet jag bär i sjal har jag en liten undran. När jag har Lisa i sjalen nu är hon i grodställning. Hur gammal ska hon vara när man tar ut benen genom krysset? Hon är en månad nu, ska hon bli stadigare i kroppen innan man gör det?
Jag är en nybörjare på detta :oops: :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag hade Alice ben utanför från första början, jag köpte trikåsjalen när hon var 3 veckor gammal. Det var inga som helst problem.

Jag tror att du helt enkelt kan testa dig fram - verkar barnet gilla att ha benen innanför (det gjorde inte Alice) eller vill hon ha dem utanför. Det kan ju också vara olika vid olika tillfällen - exempelvis innaför när hon ska sova, och utanför när hon är lite mer vaken.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av zandrama
Vidar hade benen utanför krysset men innanför smokingbältet från det att han var 3 dagar. Svante sitter med benen inkurade i krysset "fortfarande", 3 veckor gammal. Jag testade att ha de utanför en kortis idag eftersom han tog lite spjärn, men det kändes helknäppt. :roll:

Kontentan är att om du och barnet trivs med att ha benen inne i sjalen, så ah det, annars inte. :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Min bebis är 11 dagar å har haft bebeb utanför krysset sen dag 1 då vi sjalade på bb första gången.
Så prova dig fram vad din bebis gillar!
Användarens profilbild
Av Helma
Så nu har jag lillan med benen utanför, och hon verkar gilla det. Somnade innan "smokingbältet" var uppdraget :D Tack för svaren!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Vi testade att ha benen innaför när Isa vär pyttis, men vi föredrog benen utanför så så fick det bli!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?