Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Bli tappad av pappa!? Var har han fått det ifrån? :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
nikon skrev:Jag vet faktist inte. Han har aldrig blivit tappad av pappa, så det är ett mysterium för mig med.
Ja, ja min tös talade om för alla att jag hade sparkat ner henne för stentrappen så nu hade hon ont i ryggen (kom efter att jag hade ont i ryggen och höllpå att trilla i trappen) att ingen trodde på henne för hon for ju runt som en skållad iller men ändå! men nog funderar man på vart dem får allt ifrån. :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
nikon skrev:Jag vet faktist inte. Han har aldrig blivit tappad av pappa, så det är ett mysterium för mig med.
Kanske pappa inte bär så mycket och att han därför tror att pappa inte är så van :hmm:

Min son var orolig när jag skulla åka iväg med bilen, för han trodde inte jag "kunde" köra eftersom pappa kör mest när vi åker på långresa. Det är bara det att jag kör låååångt mycket mer än pappa till vardags :roll:
När jag berättade det så var det typ; Jaha kör du bil när vi inte är med :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?