Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kvileja
Vad tror ni kan funka att bära min, till sommaren, 1-åring i? Idag, 9,5 månad, väger hon 9 kilo? Ska till Thailand i en månad och har tänkt ta med både Ergon och en sjal. Men min Didymos är nog i varmaste laget så jag funderar på att försöka få tag i en tunnare/svalare.
Vad har ni för tips?
-Ida
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Gåsen är ju tunn och många gillar den (även om det inte är min favorit) :wink:
Annars kanske en MT kan vara ett alternativ?
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag tror också på en gås (Calin Bleu Gauze).
Jag har haft både en skrynklig och en slät och tyckte att den skrynkliga var skönast och lättast att få till knytningen med.
Användarens profilbild
Av diddeldi
när jag var i thailand kunde jag inte tänka mig att sätta på långsjal ens på kvällen, det är varmt 8) . vi använde ergon hela tiden :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Men då måste jag ställa en fråga... Är inte ergon jättevarm den med? Den är ju liksom vadderad och känns jättemaffig jämfört med patapum (som jag bar i förra sommaren). :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Pernilla J skrev:Men då måste jag ställa en fråga... Är inte ergon jättevarm den med? Den är ju liksom vadderad och känns jättemaffig jämfört med patapum (som jag bar i förra sommaren). :roll:
fast det blåser in från sidan, det är nog det som gör skillnaden :wink:
Användarens profilbild
Av Kvileja
Ja, jag tror att det blir varmt med vilket bärdon man än använder :) men jag känner att jag vill ha ett svalare sjalalternativ till min Didy. Vi kommer väl att använda Ergon till långpromenader och sjalen vid snabbare/lättare tillfällen, ungefär som vi gör idag. Sist vi var i Thailand (utan barn) gick vi en hel del med våra ryggsäckar, denna gång har vi barn med oss och kommer inte att gå så mycket.
Fler tips och råd tas gärna emot! :)
Ps. Finns det kortare tunna sjalar än Calin Bleu? 5 m är väldigt mycket tyg tycker jag...
Användarens profilbild
Av jag71
Måste slå ett slag för mimmis krinklade sjal. Den är sval och snygg, lättknuten och mysig. Finns att få i den längden man vill, både att sy själv och att få uppsydd.
Användarens profilbild
Av Kvileja
Ok, Gås och Mimmis alltså. Ska kolla vidare på dem då. Ingen som har något annat tips? :)
-I
Användarens profilbild
Av Siena
Amazonas carrysling! Bekväm, snygg och avlastar bra! Annars ergo! Jag gillar inte tuskaftsvävda sjalar, jag tycker inte de avlastar sådär jättebra. Men gåsarna är ju supersnygga de också!
Användarens profilbild
Av Kvileja
Vad är tuskaftsvävning?
-I, nyfiken
Användarens profilbild
Av guldmane
Linnesjalar är tunna men samtidigt väldigt stabila.
Av MammaTess
Vi hade bara med gåsen till Egypten och den var helt suverän!!
Av Linda B
Jag har tänkt bära med vår rebozo i sommar men eftersom vi just köpt den så vet jag inte ännu hur pass sval den blir. Den är iaf tunn så det bådar ju gott! :D Man kan få den i vilka längder man vill om jag förstått det rätt.
Av Pétronille
Jag har just beställt en Amazonas antigua. Den ska visst vara sval och skön. Får väl återkomma med rapport när jag prövat den! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?