Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Ja ni hörde rätt! :shock:
Har tvättat min BB för den ska säljas, och tro det eller ej, men jag fick ett hugg i hjärtat då jag hängde upp den på tork! Jag såg de där eländiga spännena, och så kom hela den tiden tillbaka, då lillan var en liten skrutt och jag bar omkring henne i den där tingesten... som jag plötsligt fick svårt att skiljas från! Nåja, gjort är gjort, och jag kommer ju inte att bära något annat barn i den, så varför skulle jag spara på den?
Användarens profilbild
Av Siania
Skulle väl vara för att skydda andra från den i så fall... :wink:

Nej, ärligt talat förstår jag vad du menar (tror jag). Man har ju ändå riktigt kära minnen från när de var så små, så små. Vi ser t o m tillbaka till tiden då lillan låg på neonatal med lite känsla av nostalgi.
Av Pétronille
Siania skrev:Skulle väl vara för att skydda andra från den i så fall... :wink:

Nej, ärligt talat förstår jag vad du menar (tror jag). Man har ju ändå riktigt kära minnen från när de var så små, så små. Vi ser t o m tillbaka till tiden då lillan låg på neonatal med lite känsla av nostalgi.
:D
Ja jag är kanske inte så konstig då! :wink:
Det är ju ändå lillans första bärmoj!
Men det är ju bättre att någon köper den beggad av mig än att de gynnar BB ännu mer? :? (Ja jag vet, jag försöker argumentera för min dåliga moral...)
Användarens profilbild
Av jag71
Pétronille skrev: Men det är ju bättre att någon köper den beggad av mig än att de gynnar BB ännu mer? :? (Ja jag vet, jag försöker argumentera för min dåliga moral...)
Skicka med en liten lapp om sjalbarn och säg att dem ska titta in här när den inte funkar längre, tipsa om ergon tex. :lol:
Användarens profilbild
Av Siania
jag71 skrev:
Pétronille skrev: Men det är ju bättre att någon köper den beggad av mig än att de gynnar BB ännu mer? :? (Ja jag vet, jag försöker argumentera för min dåliga moral...)
Skicka med en liten lapp om sjalbarn och säg att dem ska titta in här när den inte funkar längre, tipsa om ergon tex. :lol:

:iagree:

Jättebra idé ju! :D
Av Pétronille
Siania skrev:
jag71 skrev:

:iagree:

Jättebra idé ju! :D
:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?