Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag en alldeles färsk bebis att bära på, och vilken skillnad det är den här gången jämfört med förra gången.

Vidar åkte också sjal från början, men då var man ju osäker på knytningarna och allting, den här gången flyter allt bra och man behöver inte ens fundera på hur benen ska vara eller om det är farligt att nacken är lite böjd eller om det gör nåt att bebin vill ha huvudet utanför etc etc etc. Den här gången kan man bara njuta när bebin sitter där och soooover så sött.

(Och vad skönt det är att ha sjalen när storebror vill ha uppmärksamhet eller man är tvungen att laga lunch till storebror när sambon inte är närvarande osv...)

Jag är helt enkelt lite nyfrälst... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Gud så mysigt det låter! Clara är ju fortfarande rätt liten, men tänk att ha en sån mini igen... :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
Låter så mysigt :heart: Och jag kan också se fram emot nästa lilla sjalbarn (även om A inte är så gammal ännu) just för att man är mer rutinerad när man gjort det med ett barn redan :D

Grattis till Svante förresten :vågen:
Användarens profilbild
Av jag71
vet precis vad du menar :D
zandrama skrev:
(Och vad skönt det är att ha sjalen när storebror vill ha uppmärksamhet eller man är tvungen att laga lunch till storebror när sambon inte är närvarande osv...)
:iagree:
Jag är fortfarande nybörjare på sjalen om man jämför :D , men jag förstår verkligen inte hur jag skulle klara mig utan den.
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag förstår preciiis hur du känner.
Till andra sjalbarnet finns det dessutom lite fler bärredskap att välja mellan, till första hade jag bara en trikåsjal.
Tänk att jag var så naiv på den tiden att jag trodde att det räckte med bara en. :wink:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag håller med! Överhuvudtaget tyckte jag att det var med njutning med andra barnet det första halvåret. Inte bara med att bära, utan hela paketet så att säga. Första gången var allt så nytt, med amning, nattvak, och HUR skulle man göra med allt? Jag var så trött hela tiden, även om det var alldeles fantastiskt på ett speciellt sätt. Men med nr två var det bara att köra på och njuta helt och fullt av det lilla livet!
Användarens profilbild
Av Droppen
Vad härligt! :vågen:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sanna73 skrev:Låter så mysigt :heart: Och jag kan också se fram emot nästa lilla sjalbarn (även om A inte är så gammal ännu) just för att man är mer rutinerad när man gjort det med ett barn redan :D

A och Clara är ju precis lika gamla!
Användarens profilbild
Av sanna73
Mary_Cherry skrev:
sanna73 skrev:Låter så mysigt :heart: Och jag kan också se fram emot nästa lilla sjalbarn (även om A inte är så gammal ännu) just för att man är mer rutinerad när man gjort det med ett barn redan :D

En bra dag att föda barn var det :lol:, den 9 augusti :heart:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sanna73 skrev:
Mary_Cherry skrev:

En bra dag att föda barn var det :lol:, den 9 augusti :heart:
Fast när det väl blev dag hade jag redan fött klart. :wink:
Användarens profilbild
Av Siania
Åh, vad mysigt det låter. :D Är sugen på en bebis till, som kan få åka sjal från början till skillnad från min gosedotter som har fått vänta i hela 5 mån på Ergon och 10 mån på sjalen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?