Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag fick hem min Föräldrar&Barn-sjal härom dagen och den är ju gudomligt snygg! :heart:
Jag har visserligen lite problem med ringsjalar, men den här har potential. Ingen vikning, stora ringar, SNYGG färg! Snart ska jag testa den också, jag ska bara vara lite mer ihopläkt först... :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Frida med Mea skrev:Vad är det för sjal?
De hade en ringsjal som välkomstpremie för nya prenumeranter! vet inte om erbjudandet fortfarande gäller :hmm:
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag testkört en kortis, och den är väldigt bekväm för att vara en ringsjal. I princip lika bra som min ullringis. Kanonskön mao! :tumsup:
marlene skrev:ruskigt stora ringar :shock: betydligt större än L ringar, jag hade bytt till ett par L ringar
Fast jag gillade att ringarna var stora. Det gör den väldigt lättjusterad, och den glider inte heller.
ernamalin skrev:
Frida med Mea skrev:Vad är det för sjal?
De hade en ringsjal som välkomstpremie för nya prenumeranter! vet inte om erbjudandet fortfarande gäller :hmm:
Det vet inte jag heller, men det gick ju inte att motstå... :roll: :oops:
Jag ser det som att jag köpte en ringsjal för 349 kr och fick tidningen på köpet. 8)
Användarens profilbild
Av Olamanola
ernamalin skrev: De hade en ringsjal som välkomstpremie för nya prenumeranter! vet inte om erbjudandet fortfarande gäller :hmm:
Det gäller fortfarande, det finns iaf på deras hemsida :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
spännande, har du bild??
Användarens profilbild
Av asa
Kunde inte låta bli att börja prenumerera :D . Jag var ute efter en till ringsjal, helt perfekt och billigt.
Användarens profilbild
Av Anva
Kunde inte motstå. Nu har jag beställt föräldrar och barn i ett år + sjalen :oops:
Användarens profilbild
Av Siania
Jaha, jag är tydligen också prenumerant nu. :shock: Hoppas sjalen blir värd pengarna...inget jag planerat direkt. Det är rent farligt att gå in här på SB, man blir ju helt besatt av köpdjävulen! :twisted: :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Köp inte något från föräldrar och barn butiken bara! Det är skitföretaget Trendybaby som de av någon konstig anledning valt att ha samröre med. Är fortfarande skyldiga mig pengar/varor.
Har en tråd på FL för de som är intresserade. http://www.familjeliv.se/Forum-3-96/m17759501.html
Användarens profilbild
Av Anva
Bild

Hoppas att det funkar. är bilden från deras hemsida.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jag har oxå den sjalen, jättefin! Men jag tror inte jag ska ha ringsjal. Är den första jag testar men får inte alls till den, gör bara ont..

Någon som vill köpa? den är alltså bara testad en gång..
Användarens profilbild
Av Lumlum
MammaTillFelicia skrev:Jag har oxå den sjalen, jättefin! Men jag tror inte jag ska ha ringsjal. Är den första jag testar men får inte alls till den, gör bara ont..

Vad vill du sälja den för? *lite intresserad* :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lumlum skrev:
MammaTillFelicia skrev:Jag har oxå den sjalen, jättefin! Men jag tror inte jag ska ha ringsjal. Är den första jag testar men får inte alls till den, gör bara ont..

Vad vill du sälja den för? *lite intresserad* :)

250kr?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?