Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Läste i nån av alla trikåsjals recensioner att det va nya färger på g? undrar bara när det brukar komma nya roliga/fina färger :-) då får man ju inte va för snabb med att köpa, liten kommer ju itne försen i juli
Användarens profilbild
Av Gerda
Nej, inte fler färger! ;-)

Har tillräckligt svårt att avhålla köpar-fingret när jag ser så många vackra sjalar...!!! :shock:
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
det finns väll inget å välja mellan?? *fniss* ne inte bara ska man bestämma vilken sjal å vilket märke, man ska ju hitta färg åxå, men tänkte vore kul å veta om och n'r det kommer fler eller andra färger, endå! :-)
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
stjäl en rad från "Froggie" som skrivit en sjal recension under "Sino"
" (fast kanske att jag väntar in de nya färgerna, om jag orkar...)"

så tänkte om det brukar komma lite nya färger varje år eller om de bara pluppar upp ;-) är ju sjalnovis som synes!
Användarens profilbild
Av jag71
StellaTheStar skrev:stjäl en rad från "Froggie" som skrivit en sjal recension under "Sino"
" (fast kanske att jag väntar in de nya färgerna, om jag orkar...)"

så tänkte om det brukar komma lite nya färger varje år eller om de bara pluppar upp ;-) är ju sjalnovis som synes!
Det är skrivet förra året och då hade dem bara kommit i två eller tre färger. Dem "nya" färgerna kom i mars eller så har jag för mig. Sinon finns "bara" i samma färger som ringon.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Ok tänkte om det va nån speciell tid på året som vissa eller de flesta sjal tillverkare kommer med nya färger. Men de kommer lite som de kommer helt enkelt?

dåså då vet jag, tack! :-)
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Frida med Mea skrev:
StellaTheStar skrev:Ok tänkte om det va nån speciell tid på året som vissa eller de flesta sjal tillverkare kommer med nya färger. Men de kommer lite som de kommer helt enkelt?

dåså då vet jag, tack! :-)
Jag skulle bli mycket förvånad om sino skulle komma emd nya färger. Ringo har funnits rätt länge nu och sino kom för första ett år sedan i några enstaka färger och sedan kom de i samma färger som ringosarna.
Vet att de andra trikåmärkerna får lite nya fäerger då och då, emn sino tror jag inte kommer få det. (fast en brun tycker jag allt de kuned ha haft :wink: )
där man ser! ja man är inte "sjalnovis" för inte ;-)

visst skulle de gott kunna ha en brun! älskar natur färger :-) men den gröna e åsså fin ;-)

*känner hur hjärnan växer, sjalavdelningen blir större...* :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?