Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, det går. Jag hade D i Hoppediz ända från början, det är nog inte lika mysigt som trikåsjal säger de som provat, men det går.
Användarens profilbild
Av jag71
klart det går!
Användarens profilbild
Av sonja
Nämen va glad jag blir :-) Trikåsjal tror jag är svårslaget i mysighet när de är så små. Men är det varmt så kan man nog ta att det inte är lika bekvämt bara det är svalare :-)
Användarens profilbild
Av Gullan
sonja skrev:Nämen va glad jag blir :-) Trikåsjal tror jag är svårslaget i mysighet när de är så små. Men är det varmt så kan man nog ta att det inte är lika bekvämt bara det är svalare :-)
Just min tanke när jag köpte min Hoppe Lille - nu var den ju ganska tjock så varmt blev det i alla fall... Jag ville absolut inte vira in mig i tre lager T-shirt, när man knappt ville ha något alls på sig.
Användarens profilbild
Av sonja
Gullan skrev:
sonja skrev:Nämen va glad jag blir :-) Trikåsjal tror jag är svårslaget i mysighet när de är så små. Men är det varmt så kan man nog ta att det inte är lika bekvämt bara det är svalare :-)
Just min tanke när jag köpte min Hoppe Lille - nu var den ju ganska tjock så varmt blev det i alla fall... Jag ville absolut inte vira in mig i tre lager T-shirt, när man knappt ville ha något alls på sig.
är hoppediz också en svalare sorts sjal?
Användarens profilbild
Av korell
Hoppediz är i regel en av de tjockare vävda sjalarna, men färgen Lille är ljus, hon kanske menade så... :roll:

Rebozo är skön att bära i, men jag höjer ett varnande finger eftersom Ni också har katt. Den drar åt sig damm och katthår som bara den eftersom den är delvis syntetmaterial!!! Den blir lätt elektrisk.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bar mest i mimmis krinklade förra sommaren då små snuttorna var minisar (ja, skrutt bar jag ju i annat också - när jag orkade och kunde bära) just för att den var så sval och skön. Hade ingen rebozo då men nu har jag så i sommar ska den testas ordentligt
Av Aelia
Klart det går :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?