Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Frida med Mea skrev:Jag började göra det, när jag läste härkorell skrev:Hrmm, ingen aning, men intressant fråga!Uttalar du det också schal när du läser det? jag bara måste det
Och schal, den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
.
Och bb är ju en snobb-sjal så schal passar bra
Frida med Mea skrev:Borde inte schal och sjal uttalas precis lika? Jag uttalar i alla fall sj-ljudet i t ex schack, schema och schakal lika som det i sjal.korell skrev:Och schalUttalar du det också schal när du läser det? jag bara måste det, den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
.
Frida med Mea skrev:Oj, finns det särksilda snobb-sjalar? Är det schalmammor i Djursholm som schalar sina små på detta vis? Charmant! (vilka schalar är då snobb-sjalar undrar jag som är kickers-förorts-sjalmamma?)korell skrev:Hrmm, ingen aning, men intressant fråga!Uttalar du det också schal när du läser det? jag bara måste det
Och schal, den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
.
Frida med Mea skrev:Självklart ska man inte uttala det påsamma vis för då låter det ju inte roligt. Man ska alltid förgylla dagen med roliga uttalMen varför just denna? Är den extra dyr? Extra snygg? Extra svårtillgänglig? Extra lättillgänglig? Eller finns den att få i Burberry-ruta alternativt Vuitton-mönster? Eller kanske är den i kasmir???. Så kom nu inte och förstör detta
![]()
svas skrev:BB-schalen så klartFrida med Mea skrev:Oj, finns det särksilda snobb-sjalar? Är det schalmammor i Djursholm som schalar sina små på detta vis? Charmant! (vilka schalar är då snobb-sjalar undrar jag som är kickers-förorts-sjalmamma?)korell skrev:Hrmm, ingen aning, men intressant fråga!Uttalar du det också schal när du läser det? jag bara måste det
.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?