[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 547928
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bärabarn-schalen från bokklubben, är det 2:a sort? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Hrmm, ingen aning, men intressant fråga!

Och schal :lol: , den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har köpt en, den var hel och fin och fållad, ni får reklamera den.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
nämen frida, den har jag ju sålt såklart :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag hade inte detaljkollat min, men jag tycker att den är mjuk och skön trots att vi knappt använt den. Däremot har jag reagerat över att det är väldigt mycket svart och lite blått, och nu mätte jag - jag har 10 cm blått på min. Men alla fållar är hela och fina, det var jag ju tvungen att kolla nu.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Min känns också mjuk och tunn och hela fållar och så... Det blå fältet är som på kaffemosters 10 cm ungefär. Inga fel vad jag kan se iaf! Vad tråkigt att ni fått sådana åndagsexemplar - hoppas verkligen inte att de andra jag har här hemma som är på väg bort de närmaste dagarna är sådana också... :(
Användarens profilbild
Av amöba
Min är som Kaffemosters. Den är inte så mjuk som Naimiez, men hon hade nog använt sin mer än jag har.
Av Aelia
Frida med Mea skrev:
korell skrev:Hrmm, ingen aning, men intressant fråga!

Och schal :lol: , den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
Uttalar du det också schal när du läser det? jag bara måste det :D .
Och bb är ju en snobb-sjal så schal passar bra :wink:
Jag började göra det, när jag läste här :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Summer
Min svartpeppar (den Frida med Mea pratar om) har följande mått:
Blå fältet 5,5cm
Bredd: 77cm
Längd: 276cm

Enligt medföljande papper ska den vara 80cm bred och 275cm lång (den extra cm på längden kan jag mätt fel, men inte dom 3 för lite på bredden.

Fållen på kanten är trådig, sticker ut små trådändar. Så gör det inte på min pistage.

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Lumlum
Det där såg ju inte så kul ut! Nog måste du väl kunna reklamera den utan problem?!
Användarens profilbild
Av Veronikak
Frida med Mea skrev:
korell skrev:Och schal :lol: , den gillar jag! Jag ska lägga mig till med snobbdialekt och proklamera att jag minsann bär mina barn i SCHAL!
Borde inte schal och sjal uttalas precis lika? Jag uttalar i alla fall sj-ljudet i t ex schack, schema och schakal lika som det i sjal.
Användarens profilbild
Av svas
Frida med Mea skrev:

Oj, finns det särksilda snobb-sjalar? Är det schalmammor i Djursholm som schalar sina små på detta vis? Charmant! (vilka schalar är då snobb-sjalar undrar jag som är kickers-förorts-sjalmamma?)
Användarens profilbild
Av svas
Frida med Mea skrev:Självklart ska man inte uttala det påsamma vis för då låter det ju inte roligt. Man ska alltid förgylla dagen med roliga uttal :D . Så kom nu inte och förstör detta :wink:
svas skrev:
Frida med Mea skrev:

Oj, finns det särksilda snobb-sjalar? Är det schalmammor i Djursholm som schalar sina små på detta vis? Charmant! (vilka schalar är då snobb-sjalar undrar jag som är kickers-förorts-sjalmamma?)
BB-schalen så klart :wink:
Men varför just denna? Är den extra dyr? Extra snygg? Extra svårtillgänglig? Extra lättillgänglig? Eller finns den att få i Burberry-ruta alternativt Vuitton-mönster? Eller kanske är den i kasmir???
Användarens profilbild
Av korell
Och är MKT lättilgänglig till skillnad mot "bättre" alternativ :!:

Jag gillar bära barn väldigt bra själv faktiskt, men trots det så kan man ju raljera om dess oförtjänt framskridna plats bland bärdonen på marknaden.
Användarens profilbild
Av Summer
Lumlum skrev:Det där såg ju inte så kul ut! Nog måste du väl kunna reklamera den utan problem?!
Hoppas det... Ska tvinga min langare ;) att ordna det...
Användarens profilbild
Av LillaG
Är det nån mer som upplevt att fållarna är fula & den blå randen är ganska smal? (Men hur bred ska den vara egentligen?)
Nån som varit i kontakt med BäraBarn för att fråga om det verkligen ska vara så?
Jag upplever nämligen båda...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?