Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Ush vad jobbigt det blev.. hade bestält en EC Lava, men det kom en Eld!! BLev fört förbannad o besviken, men sen insåg jag att Elden är ju väldigt fin o vi passade i färgen.. Så jag blev tveksam om jag ska skicka tillbaka den, eller behålla den? Vi är blonda båda två, levan kanske blir för "kall" på oss?
sen var det det med längden, beställde en 4,7, kan knappt knyta den fram, väldigt precis isf. och den är inte tvättad... ska jag ha en 4,2 i knyta bak, eller hoppas på att det fungarar då sjalen är riktigt sträckt??
hjälp!
Senast redigerad av MammaTillFelicia den fre mar 02, 2007 14:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Har du hunnit prova Isannas Lava?? Annars kan du få låna min då jag kommer tillbaka till Ö-vik!
Känn efter vad du gillar i färger innan du bestämmer dig.
Sen så är det kanske en 5,2 du menade eller??
Lite smaksak hur du gillar med knuten. Vill du verkligen inte ha den i ryggen så behöver du ju inte börja på mitten av sjalen, så får du ju knuten i sidan tills sjalen töjt sig lite :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
nä isanna kunde inte komma på senaste träffen så jag har inte sett den i verkligheten än..
menade knyta BAK har ändrat.. så de bli lite längre med tiden? vill nog inte ha en längre, känns som det blir lite vääl mycket tyg..
Användarens profilbild
Av sacha42
ok, men du hadehyrt denna?? Så du har ju tid att testa. Jag kommer till övik i mitten av mars så då får du prova alla mina easys. Min Lava, sol och purpursky är 4,7or och turkosen och regnbågen är 4,2or så du får gärna låna nån av dem för att prova då :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jo den är hyrd, så det går ju att ändra sig! om sjalen är riktigt sträckt går det nog att knyta fram, är ju inte så jättebra på knyta vävd än =)
fast man vill ju helst bestämma sig nu, så jag vet att det är MIN sjal =)
Användarens profilbild
Av sacha42
haha ja det är sant. Men samtidigt så är det bra att känna sig för innan du väljer, så att det blir rätt :D

En 4,2 kan du säkert ha med knuten på ryggen om du tycer att det är ok. och om du behåller den du har så kommer den töja sig och det blir lättare att ha knuten fram :blahblah:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag röstar nog ändå för att du ska byta. Du har ju längtat länge nu efter en Lava. Fast jag tycker att de är fina båda två. :roll:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lavan är nog finare, dät är ju mest det om den är våra/mina färger!

så man kan alltså knyta på sidan om man har en kortare sjal? o det funkar lika bra?
lät ju som ett alternativ, vill inte ha knuten bak helst..
Av Aelia
Ja du, svårt, Elden är ju en jätte fin sjal, emn lavan är finare tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Aelia skrev:Ja du, svårt, Elden är ju en jätte fin sjal, emn lavan är finare tycker jag :lol:
ja då är ju alla eniga! *tur!* speciellt eftersom det visade sig att sjalen eg. skulle till Isanna.. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
MammaTillFelicia skrev:Lavan är nog finare, dät är ju mest det om den är våra/mina färger!

så man kan alltså knyta på sidan om man har en kortare sjal? o det funkar lika bra?
lät ju som ett alternativ, vill inte ha knuten bak helst..
japp du kan knyta så du får knuten i sidan på en kortare sjal :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
tror det blir en 4,2, sitter och ska maila hyrsjal nu, och berätta vad jag vill ha.. känns ju onödigt med en 4,7 om det inte går att knyta fram.. Ja det får bli så! (får väl andra mig igen i värsta fall 8) )
Användarens profilbild
Av sacha42
MammaTillFelicia skrev:tror det blir en 4,2, sitter och ska maila hyrsjal nu, och berätta vad jag vill ha.. känns ju onödigt med en 4,7 om det inte går att knyta fram.. Ja det får bli så! (får väl andra mig igen i värsta fall 8) )
japp, det är bara att prova sig fram till rätt längd :D
Användarens profilbild
Av Isanna
MammaTillFelicia skrev:tror det blir en 4,2, sitter och ska maila hyrsjal nu, och berätta vad jag vill ha.. känns ju onödigt med en 4,7 om det inte går att knyta fram.. Ja det får bli så! (får väl andra mig igen i värsta fall 8) )
Synd att vi inte har närmare till varann, jag har ju en Lava 4.2 som du hade kunnat få prova annars ju.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?