Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av virran
Jag är jättesugen på att köpa en BB-sling i färgen fruit cocktail men har bara sett dem på nätet.
Idag var jag inne i en butik som säljer BB-sling men de hade den bara i färgen strawberry, den färgen var dock inte alls samma som på nätet...en helt annan nyans!
Nu vågar jag inte beställa en fruit cocktail för tänk om den oxå har en helt annan nyans i "verkligheten"...!
Ngn som sett sjalarna både på nätet & i verkligheten??
Annars kanske ngn har annat tips på färgglada, gärna randiga, ringsjalar?
Användarens profilbild
Av sus
jag har den blå och tycker att den stämmer bra i färg på nätet (stellaris). Möjligen att den ser lite glansigare ut på bilden än i verkligheten.
För övrigt tycker jag att det är en väldigt skön ringsjal
Användarens profilbild
Av Isanna
BB-sling är en toppen ringsjal, den är ju diagonalvävd men samtidigt tunn och smidig, och så finns den ju i så fina färger!

Våga testa!
Användarens profilbild
Av sacha42
ja, testa :D
Användarens profilbild
Av nickie
Jag har sett dem live. Jag tycker fotot är ganska bra, möjligen uppfattar jag den som lite mer intensiv i färgerna i verkligheten. Tycker det är en av de sjalar som blir bäst på bilderna. Generellt sett är de mörka sjalarna mer rättvisande än de ljusa. Strawberry o Lychee är inte lika bilderna. Lychee var en positiv överraskning att se live när den kom.
Fruit cocktail är en glad färgklick som livar upp. Men troligen svårmatchad i klädväg, till annat än mörka enfärgade kläder. Den borde alltså ingå i min garderob... Hmm... :)
Användarens profilbild
Av Olamanola
Jag har en BB-sling papaya och jag tycker färgen stämmer bra med bilderna på nätet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?