Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Aldrig sett den tidigare men det berkar ju vara en tygpåse med axelband. :lol: TYp som om man fodrade mitten av en ringsjal och sen knöt ihop över huvudet och under fötterna. Och så bytte ut ringarna mot spännen och och och och... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Någon här måste ju vara fösrts med att prova så du får väl "offra" dig! :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Haha jo...hade man ekonomin så kunde man ju offra sig...smidigt att gå från babyskydd till bära direkt utan ombök :-D

Nej nån annan får offra slantar och testa :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Verkar ju smart.

Men detta låter ju lite knepigt:
Den är anpassad för att skona din rygg när du bär din baby genom de unika och starka spännena
??? Den kanske skonar mina armar men bebisen är väl lika tung för ryggen oavsett de starkaste spännen...? :P
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:Verkar ju smart.

Den är anpassad för att skona din rygg när du bär din baby genom de unika och starka spännena
??? Den kanske skonar mina armar men bebisen är väl lika tung för ryggen oavsett de starkaste spännen...? :P
Ja men det är klart att det är bättre för armar och rygg om man inte behöver fånga upp bebisen varje gång spännane lossnar :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av pejgan
undrar om inte en kompis i GBG har köpt en sån *rusar och frågar*
Användarens profilbild
Av April
smidigt att gå från babyskydd till bära direkt utan ombök
Åh, vad perfekt om man får ett barn nu eller till hösten! Vem offrar sig? :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
April skrev:Åh, vad perfekt om man får ett barn nu eller till hösten! Vem offrar sig? :lol:
Man blir ju onekligen sugen...fast ser inte bebisen lite väl ihopvikt ut? :?
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:
melon skrev:Verkar ju smart.

Ja men det är klart att det är bättre för armar och rygg om man inte behöver fånga upp bebisen varje gång spännane lossnar :roll: :wink:
Tänkte inte på det... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av smurfis
Men upp till 5 månader... Det var ju inte länge den kunde användas.. :?
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
smurfis skrev:Men upp till 5 månader... Det var ju inte länge den kunde användas.. :?
Sant... :?
Av Disa86
någon som provat ännu? :lol:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?