Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gerda
Testar just nu rebozon och när jag har henne i sjalen - dubbel omslutet kryss (tror jag, drar upp"påsen" fram över henne när hon är i korset) så undrar jag om hon sitter rätt med benen? (Hon är 3 månader.)

Försöker få henne till grodställningen, vilket var mkt enklare i mobyn. Hon vill gärna resa sig numera när hon ska i sjalen, oj oj, men när hon väl sitter där känns det som om hon inte sitter med knäna högt upp nog?

Hon sitter ju böjd som i grodställning, men knäna uppåt och benen utåt mot min kropp, henne fötter möts dock nedåt mer än tidigare. Kan det bero på att hon är större nu och att sjalen inte är lika rörlig som mobyn?

Känns helt ok att bära och hon sover just nu i sjalen.

Omslutetkryss har jag gett upp just nu eftersom hon ställer sig coh gör det svårt för mig att knyta in henne ordentligt. Kanske borde testa att ha hennes ben utanför? FÖrsöker nämligen med att hon ska sitta"groda" i...

/Gerda
Användarens profilbild
Av Anso
Om hon vill resa sig upp i sjalen så tycker jag att det är dags att he beben utanför istället.

Se till att dra korset ordentligt ifrån knäveck till knäveck och även UPP över hennes rygg.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tror också på att ha benen utanför! Min tjej ville gärna ställa sig upp redannär hon var ca 2 månader och då var det bara utanför sjalen som funkade :wink:
Användarens profilbild
Av Gerda
Tack!

Har haft henne några gånger med fötterna utåt - mest när hon är pigg och vaken. Hon började ställa sig också vid 2 månader ca. och då testade vi... Kanske dags nu då även när hon är trött o ska sova :-)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Annars kan man ju försiktigt peta in fötterna när det har somnat om man vill :wink:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?