Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lindamarie
Inser precis att jag köpt fyra :heart: långsjalar på åtta veckor och dessutom beställt en femte... :oops:
Undrar hur många jag kommer att ha vid årets slut :hmm:
Någon annan som känner igen sig??
(Sjalberoende??)
Användarens profilbild
Av Droppen
lindamarie skrev:Inser precis att jag köpt fyra :heart: långsjalar på åtta veckor och dessutom beställt en femte... :oops:
(Sjalberoende??)
Näää, inte det minsta... :roll: :hide:

:lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Så fort har jag inte samlat på mig mina sjalar men sakta sakta har dem kommit smygande, en del med posten, en del har hämtats direkt, en del sprillans nya och en del som blivit mjuka och gosiga med hjälp av förre ägaren. En dag räknade jag och kom fram till att jag hade 1, 2, 3... många sjalar blev det! Jag som bara skulle ha en (1) sjal - för inte behövde man fler än så! :lol:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Man måste ha minst en sjal per barn! :this:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Droppen skrev:
lindamarie skrev:Inser precis att jag köpt fyra :heart: långsjalar på åtta veckor och dessutom beställt en femte... :oops:
(Sjalberoende??)
Näää, inte det minsta... :roll: :hide:

:lol:

:iagree:
Användarens profilbild
Av sacha42
Förstår inte vad du pratar om :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
Lumlum skrev:Man måste ha minst en sjal per barn! :this:
Alltså per barn eller sjalbarn :roll: :hmm:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Sacha....inte?!?!
Nä det är väl så innan man kommer till insikt.. :D
Men visst är det härligt....

Det var tur att jag betalade köket vi beställt och inte gjorde nåt sjaldumt med de pengarna..... :roll:
Av Linda B
Nej, jag förstår inte heller vad du pratar om..... :roll:

Här har det under en månad blivit tre långsjalar och dessutom har jag sytt en docksjal och har en ringsjal vid symaskinen (hoppas att ringarna kommer med posten idag!!!). Det blir lätt så när sjal :twisted: sätter klorna i en!! :D

Min man tycker att jag är lite knasig som MÅSTE ha flera sjalar än en, undrar vad era respektive säger om er sjal"besatthet"???
Användarens profilbild
Av jag71
Linda B skrev: Min man tycker att jag är lite knasig som MÅSTE ha flera sjalar än en, undrar vad era respektive säger om er sjal"besatthet"???
Här så skakar han på huvudet och undrar hur jag kan bli så lycklig över lite tyg. Jag tror int han förstått hur jag blir av en ny sjal förräns han skjutsade mig dit där jag köpte en ny sjal. Jag köpte sjalen och kom ut i bilen och snabbt som den drar jag ut sjalen. Tittar på den, luktar lite och så borrade jag ner ansiktet i den. Tittade upp och talar lyckligt om att det här var ett köp jag var mer än nöjd med. Då knäppförklarade han mig och talade om att han skulle aldrig förstå sig på den biten med sjalar.
Användarens profilbild
Av ernamalin
jag71 skrev:
Linda B skrev: Min man tycker att jag är lite knasig som MÅSTE ha flera sjalar än en, undrar vad era respektive säger om er sjal"besatthet"???
Här så skakar han på huvudet och undrar hur jag kan bli så lycklig över lite tyg. Jag tror int han förstått hur jag blir av en ny sjal förräns han skjutsade mig dit där jag köpte en ny sjal. Jag köpte sjalen och kom ut i bilen och snabbt som den drar jag ut sjalen. Tittar på den, luktar lite och så borrade jag ner ansiktet i den. Tittade upp och talar lyckligt om att det här var ett köp jag var mer än nöjd med. Då knäppförklarade han mig och talade om att han skulle aldrig förstå sig på den biten med sjalar.
:rofl: Underbart!
Användarens profilbild
Av lindamarie
sacha42 skrev:Förstår inte vad du pratar om :roll:
Sacha!
Jag är inte riktigt säker på att du är riktigt ärlig.....
Användarens profilbild
Av sanna73
Efter varje ny sjal lovar jag mig själv att nu har jag köpt min sista, men så inser jag att jag bara måste ha just den också och några dagar senare dimper det ner en sjal till i brevlådan och jag lovar mig själv, dyrt och heligt, att detta var den sista. Men nu tror inte ens jag mig själv längre - för att inte snacka om vad maken flabbar varje gång jag säger att detta är den sista :oops:

Antar att man kan kalla detta ett beroende, eller att man är besatt :twisted:
Av Aelia
sacha42 skrev:Förstår inte vad du pratar om :roll:
Inte jag heller :roll:
Av anna m
Lumlum skrev:Man måste ha minst en sjal per barn! :this:
Nä, så är det inte! En sjal för varje humör är det väl. :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?