Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Jag är en av dom som gillar att sitta och titta vad för fina sjalar det finns till salu här på sjalbarn :floet2: , men jag har funderat på om det kanske inte är bättre att annonserna får ligga kvar kortare än vad de gör nu? :hmm: Som det är nu så är det ju massor av sjalar till salu som har legat där länge och många av dom är säkert sålda redan. Vore det en idé att ha annonserna kvar typ 2 veckor och sen får man lägga ut igen om de finns kvar?

Som det är nu så hittar jag en massa intressant men så pm:ar man och så är det sålt redan. Eller så ids man inte ens pm:a för man tänker att "äsch, den är säkert redan såld". :roll:

Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Men när man har sålt ändrar man ju rubriken eller i texten!
Användarens profilbild
Av Blixa
Annonserna ska väl rensas efter ungefär en månad?
Användarens profilbild
Av Isanna
lillstrumpa skrev:Men när man har sålt ändrar man ju rubriken eller i texten!
Haha, långt ifrån alla! :lol: Det glöms lätt bort.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna skrev:
:iagree:

Har också varit med om det, att det redan är sålt :roll: . Men jag tror inte felet ligger i att annonsen ska vara kvar kortare tid, snarare att folk måste bli bättre på att ändra i rubriken :this: Det finns ju faktiskt en hel del sjalar som ligger ute länge innan de blir sålda.
Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev:
Isanna skrev:

Har också varit med om det, att det redan är sålt :roll: . Men jag tror inte felet ligger i att annonsen ska vara kvar kortare tid, snarare att folk måste bli bättre på att ändra i rubriken :this: Det finns ju faktiskt en hel del sjalar som ligger ute länge innan de blir sålda.

Bättring på oss sjalbarnare!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag skulle me säga skärpning på ändra i rubriken, gäller både köp/sälj/byt..
att ta bort trådarna tidigare känns svårt, det är inte alltid rätt köpare dyker upp med en gång!
Av belinda
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:
Isanna skrev:

:iagree: ändra ändra ändra :this: :this:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
.. och en förbättring (av oss sjalbarnare) vore också att under köp/byt/sälj övriga barnsaker i rubriken skriva om man vill köpa eller sälja exempelvis Overall stl 74 - för det underlättar också väldigt för andra läsare.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
belinda skrev:
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:
Isanna skrev:

:iagree: ändra ändra ändra :this: :this:
Jag tar åt mig och lirar snabbt ut i Säljes-djungeln för att leta efter mina gamla inlägg...
Användarens profilbild
Av Alven
Jag håller med, SKÄRPNING! :lol:

Jag har haft sjalar som sålts på en kväll, och sjlar som tagit flera veckor att sälja. Det är så olika! Men jag ändrar alltid rubriken när sjalen är såld (när jag fått pengarna typ...)
Användarens profilbild
Av sacha42
Japp, vi får skärpa till oss!!
Jag ska verkligen försöka bättra mig, fast jag tror inte att det är så ofta jag glömt :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
Tacktack for att ni paminner varandra om detta och darmed gor det lattare for oss moderatorer ocksa!!
:urule:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?