- ons feb 21, 2007 18:49
Jag är en av dom som gillar att sitta och titta vad för fina sjalar det finns till salu här på sjalbarn
, men jag har funderat på om det kanske inte är bättre att annonserna får ligga kvar kortare än vad de gör nu?
Som det är nu så är det ju massor av sjalar till salu som har legat där länge och många av dom är säkert sålda redan. Vore det en idé att ha annonserna kvar typ 2 veckor och sen får man lägga ut igen om de finns kvar?
Som det är nu så hittar jag en massa intressant men så pm:ar man och så är det sålt redan. Eller så ids man inte ens pm:a för man tänker att "äsch, den är säkert redan såld".
Vad tror ni?

Som det är nu så hittar jag en massa intressant men så pm:ar man och så är det sålt redan. Eller så ids man inte ens pm:a för man tänker att "äsch, den är säkert redan såld".

Vad tror ni?
Isanna
Storasyster 0601 och Lillebror 0802
Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra så är man fortfarande bara en ekorre.
Isanna bloggar
Storasyster 0601 och Lillebror 0802
Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra så är man fortfarande bara en ekorre.
Isanna bloggar