Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Det var alldeles för länge sen jag var här inne nu känner jag!
Har varit inne och smygläst bland trådarna och blir glad av att läsa era inlägg :D . Varför utnyttjar man inte en sån här trevlig sida oftare?
Men nu ska jag försöka komma hit lite oftare!!

Måste även tillägga att jag inte bara saknar sidan utan även bärandet, då vår lilla prinsessa inte vill bli buren i sjal så ofta längre, men Ergon använs en del fortfarande.. Jag bär inte så mkt då jag inte är hemma hela dagarna längre, men jag njuter varje tillfälle jag får!
:loving:
Användarens profilbild
Av smulan
Det märks att jag inte är van här inne, då detta hamnade lite fel.. kanske skulle varit under Bärabarn i stället.. :wink:
Av dora
ja, kom hit oftare! :D

leonard blir inte buren så jätteofta heller nuförtiden... men idag är han sjuk och vill sitta i sjalen och sova... mysigt! ja, det är ju tråkigt att han är febrig såklart :wink: och som du också säger, så används ergon mest här med!
Användarens profilbild
Av Isanna
Vilken mysig och somrig avatar du har! Kika in oftare!
Användarens profilbild
Av smulan
Isanna skrev:Vilken mysig och somrig avatar du har! Kika in oftare!
Tack!
Ja det är ju oxå ett tecken på att jag inte e här så mkt.. Skulle vilja ha en lite större och klarare bild men jag e så kass på datorer och fixa med bilder.. så jag vet inte hur man gör..
Användarens profilbild
Av LillaG
Hej vännen!! :hello:

Jag tror jag gick förbi dig på Ikea Bäckebol... början av januari var det nog.. :hmm:
Var det den lilla storebrodern du var där med kanske?? *känner inte igen honom längre*
Jag hade Isac i easy hav på magen.

Såg era jättefina bröllopsfoton i bröllopsfoto-tråden - vad fina ni var - och det var så jag kom på att du fanns här på sb. :lol:

Undra om du skulle känna igen mig på våra bröllopsfoton...?? Jo.. det gör du nog... Hmmm.... måste leta upp den tråden bara ;-)

*hittat den* http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... &start=255 - sidan 18 finns jag på 8)

Tills dess får du vara nyfiken!
Användarens profilbild
Av sacha42
Ja kika in lite oftare :D
Av Aelia
sacha42 skrev:Ja kika in lite oftare :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av smulan
LillaG skrev:Hej vännen!! :hello:

Jag tror jag gick förbi dig på Ikea Bäckebol... början av januari var det nog.. :hmm:
Var det den lilla storebrodern du var där med kanske?? *känner inte igen honom längre*
Jag hade Isac i easy hav på magen.

Såg era jättefina bröllopsfoton i bröllopsfoto-tråden - vad fina ni var - och det var så jag kom på att du fanns här på sb. :lol:

Undra om du skulle känna igen mig på våra bröllopsfoton...?? Jo.. det gör du nog... Hmmm.... måste leta upp den tråden bara ;-)

*hittat den* http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... &start=255 - sidan 18 finns jag på 8)

Tills dess får du vara nyfiken!
:lol: :lol: Ja du det var knappt att jag kände igen dig!
Vart bor du? Kul att du är här oxå..
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Hej :D

Har du en ny sjalbebis på g? Kul att se dig iaf, kram!
Användarens profilbild
Av smulan
Sannasmamma skrev:Hej :D

Har du en ny sjalbebis på g? Kul att se dig iaf, kram!
:lol: :lol:
Skulle det i såfalla vara anledningen till att jag e tillbaka? :lol:
Nä då.. jag saknar sjalarna och människorna här!
Hoppas det är bra med dig! :hello:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Allt bra, plågas av hemska seminarietanter bara :roll: :roll: Hur har du det i skolan?
Användarens profilbild
Av smulan
Det fungerar bra i skolan!
Jag har lite mkt att läsa nu bara, känner att jag sackat efter lite. Ska ha första salstentan i denna kursen. Det gillar jag inte alls :(
Men jag hoppas att det ska gå bra, vår kursledare sa bara för att lugna alla :roll: .. det var bara hälften som blev godkända förra ggn :roll:
Jätte kul att höra :?
Användarens profilbild
Av smulan
* det går så segt så det blir dubbelt hela tiden.. suck*
Användarens profilbild
Av LillaG
smulan skrev::lol: :lol: Ja du det var knappt att jag kände igen dig!
Vart bor du? Kul att du är här oxå..
Flyttade till Bollebygd för 1½ år sen... Jobbar (lärare) i Mölnlycke... Är föräldraledig till i höst...
Vi ses! :hello:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?