Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jorun
En föräldratidning vill göra ett stort reportage med foton på föräldrar med sjalbarn - passa på att vara med :-D Fem sjalmodeller behövs och reportern är särskilt intresserad av att få med pappor 8)

Fotografering redan nu i veckan så du behöver bo i Stockholm eller nära för att kunna vara med.

Skicka ett PM eller maila mig på jorun at jorun punkt nu om du är intresserad.
Användarens profilbild
Av callisto79
Attans att vi flyttat från stockholm, annars hade nog min sambo gärna ställt upp :-) Sjalförespråkare och linslus som han är :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
Nämen så roligt! :D
Kom igen nu stockholmsbor - Vi vill ha sjalbarnare i tidningen! :eld:
Användarens profilbild
Av 4ungar
wow häftigt :eld: fast skåne är lite väl långt ifrån :roll:
Av FiaLisa
Jag bor i Stockholm men är så långt ifrån linslus man kan komma. Fint barn och fina sjalar har jag dock. :loving:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Kan en ergopappa vara ngt? Han föredrar ju den framför sjalarna...:wink:
Användarens profilbild
Av aspen
Åh, jag som velat vara med..... :(eller tvingat mannen . Synd att man inte bor kvar.

Jag är en sån där linslus som vill vara med men inte vågar... ni vet en sån som bara står o väntar på att nån ska tviiinga upp en o sjunga karaoke :wink:
Användarens profilbild
Av Jorun
ZaZi skrev:Kan en ergopappa vara ngt? Han föredrar ju den framför sjalarna...:wink:
Ja, absolut! Det är ju en viktig poäng att man kan bära lika ergonomiskt som i sjal fast i sele :D
Användarens profilbild
Av Jorun
Någon mer? Tre anmälda men det är tänkt att vara fem sjalmodeller totalt. Pappor särskilt välkomna nu (en pappa anmäld så här blir det kvotering :wink: :lol: )

Ska bli *så* kul att få se reportaget :vågen: :eld:
Av Jenny
Du har Pm! 8)
Användarens profilbild
Av Jorun
Fick nu två svar till, så om alla ställer upp räcker det nu. Tack till alla som hörde av sig, ska bli så kul att få se er och era sjalbarn i tidningen :-D
Användarens profilbild
Av funshine
annelie skrev:Åh, jag som velat vara med..... :(eller tvingat mannen . Synd att man inte bor kvar.

Jag är en sån där linslus som vill vara med men inte vågar... ni vet en sån som bara står o väntar på att nån ska tviiinga upp en o sjunga karaoke :wink:
Nämen då vet vi ju vad vi ska göra när vi har tröttnat på krånglande symaskiner :eld:
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:
annelie skrev:Åh, jag som velat vara med..... :(eller tvingat mannen . Synd att man inte bor kvar.

Nämen då vet vi ju vad vi ska göra när vi har tröttnat på krånglande symaskiner :eld:
ojojojojoj :floet2:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?