Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elwi
:D :D :D Jag lägger ut en ny tråd om vilka som vill beställa! :D :D :D

Hej
Jag ska beställa några väskor från

http://www.hammockbag.com/

Har inte klurat ut om det blir large eller small, har möjligtvis någon erfarenhet vilken man ska ha??!?!?
Är även lite fundersam på varför dom inte visar alla färger på hemsidan :?

Anyway.... jag tänkte vänta nu till lön och sen beställa.
Om det finns fler som är intresserade så hojjta till så sambeställer vi.

//Helena
Senast redigerad av Elwi den mån feb 19, 2007 18:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag skulle nog vilja ha en sån där, jag har tänkt sy själv men inte orkat och nu är min symaskin kass!
Användarens profilbild
Av mama sara
lön hade varit najs :wink:

Dom här var ju supersnygga, men jag är ju så tramsig att jag vill klämma, känna o prova innan jag vågar bestämma mig. :oops: ingen som har en sådan här i HBG området?? :roll:

O jag undrar vad priset borde hamna på med frakt o tull? hela baletten s a s
Användarens profilbild
Av boosten
mama sara skrev:lön hade varit najs :wink:

Dom här var ju supersnygga, men jag är ju så tramsig att jag vill klämma, känna o prova innan jag vågar bestämma mig. :oops: ingen som har en sådan här i HBG området?? :roll:

O jag undrar vad priset borde hamna på med frakt o tull? hela baletten s a s
Vid förra sambeställningen blev det 100 kr/väska om jag inte missminner mig. Det var Mammahappy som var initiativtagerska, fråga henne.
Användarens profilbild
Av jag71
boosten skrev: Vid förra sambeställningen blev det 100 kr/väska om jag inte missminner mig. Det var Mammahappy som var initiativtagerska, fråga henne.
Men beställde inte hon en massa väskor någonstans mellan 70-100?
Användarens profilbild
Av iac
Åh, jag kan nog behöva en... eller två... :-)
Ska ta mig en liten funderare och hör av mig sen!
Användarens profilbild
Av boosten
jag71 skrev:
boosten skrev: Vid förra sambeställningen blev det 100 kr/väska om jag inte missminner mig. Det var Mammahappy som var initiativtagerska, fråga henne.
Men beställde inte hon en massa väskor någonstans mellan 70-100?
Det var nog rätt många, men var det så många?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hej hopp!
Här kommer jag å "lägger mig i"
Jag har ordnat 2st "cooper" Å jag har mailat mycket med Shane på hammockbag.
Å vi fick olika priser inkl frakt beroende på hur många vi beställde. Nu kommer jag inte ihåg exakt hur det var. Men tror att vi har beställt runt 70 väskor vid båda beställningarna.
Vi hade i alla fall tur att väskorna inte fastnade i tullen nån gång.
Å priset blev 100:-/inkl frakt för 1väska. 2 väskor har jag för mig blev 180:- inkl frakt och 3 väskor 250:- inkl frakt eller något i den stilen.

Large väskan funkar att ha om man bär barn, men S väskan är på tok för liten till det. Men S väskan tycker jag är kanon att ha om man inte bär barn å använda som handväska.
Perfekta som "strandväska" nu till sommaren. Å kanonbra som "dagisväska". Dom rymmer verkligen hur mycket som hellst. En overall, regnkläder, ombyte med kläder stövlar å så lite annat smått å gott som man kan tänkas behöva ta med till dagis!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Och ett litet "tillägg"
Jag har mycket bra packmaterial hemma och har ju "vanan" inne så kan även tänka mig att fixa med coopen igen.
Å kanske kan "fjäska" lite med shane att vi kan få ett ganska så bra pris även om det inte blir lika många som vid dom förra "cooperna" iom att vi beställt så många väskor av honom redan.
Men vill Elwi gärna göra det så får hon självklart det!
Användarens profilbild
Av smurfis
mammahappy skrev:Och ett litet "tillägg"
Jag har mycket bra packmaterial hemma och har ju "vanan" inne så kan även tänka mig att fixa med coopen igen.
Å kanske kan "fjäska" lite med shane att vi kan få ett ganska så bra pris även om det inte blir lika många som vid dom förra "cooperna" iom att vi beställt så många väskor av honom redan.
Till så superbra pris är jag definitivt intresserad! :D
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag vill ju ha en rosa och en svart att ha när jag använder sjal, men sen kanske jag vill ha en att ha utan sjal också... Eller så nöjer jag mig med en rosa att ha till sjal, den passar till alla sjalar utom regnbågen, och så tar jag en liten svart. :blahblah: Shit vad svårt det blev! :shock: Men jag vill vara med iaf!
Av Minea
Jag är också gärna med och sambeställer :!: Till min familj vill vi nog ha fyra väskor.
Å det vore ju toppen om Du Mammahappy vill ordna det hela.
Jag är inte alls van att beställa över nätet.

Håller utkik i tråden :D
Användarens profilbild
Av Olamanola
Jag vill gärna oxå vara med på beställningen! :D
Användarens profilbild
Av Elwi
mammahappy skrev:Och ett litet "tillägg"

Åh nej... vill du så kliver jag gärna åt sidan!!!
Visste inte att du orkade beställa igen (hörde att du gjort det tidigare)
Men ska vi kolla hur många som vill beställa först??

//Helena
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?