Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Idag när jag var på öppna förskolan kom det in en tjej med tre barn. Två småkillar som var 2-3 år och så en liten bebis i babybjörn som var såååå ledsen. Vad mamman än gjorde så grät den lilla. JAg gick fram och frågade försynt om hon ville låna sjalen och det ville hon gärna ;) Jag hade bara rebozon som är 5.4 m och knöt försiktigt in bebin medan hon höll henne intill sig. På några sekunder slutar bebin gråta och blir huuuur nöjd som helst. När det börjar bli dags för oss att gå jag inte hjärta att ta sjalen ifrån henne. Jag frågade om hon hade en tillräckligt stor jacka att stänga om lilltjejen och det hade hon. Då föreslog jag att bebin fick stanna i sjalen till de kom hem och så kunde hon lämna in sjalen på ÖF vid tillfälle. Senare mötte jag dem ute och bebin var kvar i sjalen - sovande. Tipsade henne naturligtvis om elastisk sjal till den lilla. Rebozon var verkligen inte den bästa sjalen för dem - men mycket bättre än bb-selen.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
nä vad gulligt gjort av dig! du räddade säkerligen den mammans dag, och frälste en ny "sjalare". Underbart :D
Användarens profilbild
Av sarahlc
:loving:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Lin skrev:Vad fint gjort av dig! :heart: Och vad härligt att bebisen trivdes så bra! :loving:
Verkligen! :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
En vardags ängel är vad du är :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Droppen
sanna73 skrev:En vardags ängel är vad du är :heart: :heart:
:iagree:
Av belinda
Men hjälp så sött! Modigt att erbjuda din sjal, jag hade säkert fegat ur och känt mej sjalnördig :?
Way to go :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Vilken solskenshistoria! :loving:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Åhhh, vad bra!! :D
Användarens profilbild
Av smurfis
Vad underbart gjort av dig! :shock: :heart: Att hon fick låna hem den oxå var ju supergulligt! Jag blir alldeles rörd! :loving:
Av Aelia
Droppen skrev:
sanna73 skrev:En vardags ängel är vad du är :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag funderade på att göra samma sak med en pappa som gick omkring och bar på en sovandes 3-åring (kan ha varit något äldre också) i famnen medan mamman körde vagn med sovandes lillebror. Men jag fegade ur... Härligt att du vågade!
Användarens profilbild
Av Alven
:vågen: Jag har faktiskt gjort samma sak, men lånade inte ut sjalen :) Det var en liten sexveckors som hade ont i magen på ett bröllop jag var på, han bara skrek och skrek... så jag hämtade storken (4,1 m, inte heller helt optimalt men bättre än inget) och knöt in honom på mamman. Han somnade direkt. Sedan vakande han och skrek för att han var varm, jag ändrade till "hoppis-kryss" och så gick hin runt med honom hela kvällen sen.

Och en gång ringde jag på hos en granne, som öppnade med gallskrikande bebis (kanske 7-8 månader då) på höften. Mamman såg helt slut ut och berättade att lillan hade skrikit hela förmiddagen, vägrade sova i sin säng. Jag sprang in och hämtade en ringsjal (det var allt jag hade på den tiden utom mobyn) och där blev flickan tyst med en gång. Efter en stund kom mamman in till mig ocg ville veta var hon kunde köpa en likadan... :D
Användarens profilbild
Av April
Mmm... vad mysigt! Verkligen URGULLIGT att låna ut din sjal! :heart:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?