Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Vad har ni för sjal vid festliga tillfällen? Eller lämnar ni barnen hemma?

Känns som det blir en del fester i år för oss, -dop, kommunion, bröllop mm och då vill man ju vara lite fin och gärna ha en sjal som passar också :wink: men var hittar man såna, eller kanske man syr själv... :roll:
Av Tyche
Jag vet att någon sjalförsäljare har super snygga ringsjalar som man kan hyra för ca 150:-/vecka!!

Jag TROR det är babydesign som tillhandahåller den super servicen :D
Användarens profilbild
Av annemi
Surfar genast dit o kollar 8)

Jaa, du hade rätt, hyra för 150 spänn veckan. Vad bra, då slipper man ju köpa... :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag sydde en själv i siden, en ringsjal. den känns väldigt glamourös för den har väääldigt lång svans :wink:

så här ser min ut:
Bild

annars finns det trikåsjalar med panel, eller finare mei taier som känns lite mer fest :D
Användarens profilbild
Av annemi
diddeldi skrev:jag sydde en själv i siden, en ringsjal. den känns väldigt glamourös för den har väääldigt lång svans :wink:

så här ser min ut:
Bild

annars finns det trikåsjalar med panel, eller finare mei taier som känns lite mer fest :D
Den har jag ju sett på din hemsida, superfin :D , men du/ni hade slutat med sånt....
Var hittar man finare mei-taier? (Är inte helt överens med Meitai men man kan ju kolla)
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag har min Mt som är vändbar och är festlig på en sida nu då alva är större och lite tyngre
Bild
I somras hade jag en rosa gås som jag bar Alva i på 2bröllop. Fast då sov hon ju en del i sjalen så jag valde det framför en ringsjal. Än fast det finns så fina festringsjalar :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag är ruskigt svag för min didymos blå blad, så om jag är festlig, så knyter jag med den. Tyget nästan blänker! :loving:
Användarens profilbild
Av diddeldi
annemi skrev: Den har jag ju sett på din hemsida, superfin :D , men du/ni hade slutat med sånt....
Var hittar man finare mei-taier? (Är inte helt överens med Meitai men man kan ju kolla)
ja vi har slutat med dem, fast de är inte jättesvårsydda om man har lust att testa själv. sachas mei tai är ju superfin :D , men hon har kanske köpt den utomlands? :hmm:
Användarens profilbild
Av annemi
sacha42 skrev:Jag har min Mt som är vändbar och är festlig på en sida nu då alva är större och lite tyngre
Bild
I somras hade jag en rosa gås som jag bar Alva i på 2bröllop. Fast då sov hon ju en del i sjalen så jag valde det framför en ringsjal. Än fast det finns så fina festringsjalar :D
Den var ju också JÄTTEFIIN :D , var hittade du den?
Användarens profilbild
Av sacha42
annemi skrev:
sacha42 skrev:Jag har min Mt som är vändbar och är festlig på en sida nu då alva är större och lite tyngre
Bild
i norge :D
Användarens profilbild
Av Linnea
en no-sew ringsjal är ju praktisk, jag tog ett thaisiden tyg (eg en duk tror jag) och 2 ringar (som man trär som vanligt med först ena änden, vänder på allt och sedan trär andra änden som svans)
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
diddeldi skrev:jag sydde en själv i siden, en ringsjal. den känns väldigt glamourös för den har väääldigt lång svans :wink:

så här ser min ut:
Bild

Åh, den där är bara för snygg, diddeli. Den bilden har etsat sig fast i mitt minne.... :heart: :heart: :heart:
Av surftrollet
Sporttjejen skrev:

så här ser min ut:
Bild

Åh, den där är bara för snygg, diddeli. Den bilden har etsat sig fast i mitt minne.... :heart: :heart: :heart:
:iagree: Minns att jag surfade upp den bilden för att visa min man ungefär vad jag ville ha till nyårsfesten. Sedan hittade jag tiden eller kanske vågade jag inte klippa i det fina tyget jag köpt att sy en ringsjal, men men... :)
Användarens profilbild
Av annemi
sacha42 skrev:
annemi skrev:
Bild
i norge :D
Närmare bestämt........?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?