[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 500108
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Drar mig i håret!!! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Vi kan byta son ett tag... det e ju nära å bra ;-) . I äääälskar att dra i håret - jämt!! Och han har inte riktigt fattat att det gör ont, så jag kan inte bli arg på honom.

Lösning: Bär I en gång på ryggen, så kommer du vara glad över S. :floet2:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Gud vad jobbigt!

Här har inte den perioden börjat ännu men jag har på känn att den kommer...

Har därför inga bra tips, tyvärr... man kan bara hoppas att det är övergåeende.
Av Pétronille
Samma här! Lillan drar mig i håret JÄMT och det har hon gjort ända sedan hon föddes nästan... först fastnade hon mer eller mindre i håret och sedan började hon dra aktivt! :? Och hon älskar att dra i håret när hon sitter i sjalen, pilla med hårklämman etc. Jag är inte så bra på att säga ifrån för jag kan inte låta bli att skratta, förutom på kvällen då jag ska natta henne och hon vill att jag ska ligga bredvid -- och så rycker hon tag i håret! Men jag har inte lyckats få henne att sluta fast jag blivit lite arg. Nu är jag inte så jättehåröm, men det gör ändå ont...
Så jag har inget bra tips, bara känner igen det!
Hur gammal e Samuel förresten?
Användarens profilbild
Av Isanna
Prova att skaffa ett roligt halsband med massor med fina pärlor i kara färger så kanske det kan distrahera lite. :hmm: Brukar finnas billiga på h&m och Glitter.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag vet inte om det fungerar för er, men jag hängde en liten gosekanin i ett resårband om halsen, så kaninen fick hänga bak. Med resårband blir man inte strypt heller om den lilla älsklingen drar till...
Av Pétronille
Min lilla ÄLSKAR medaljongen jag har om halsen. Har inte tänkt på att hänga den i nacken! :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Är ingen hjälp men A drog mig i håret jämt när han var liten. Idag drog han mig faktiskt i håret igen.
Han är snart 2.5 år och borde veta att det gör ont men han sa: kan ramla mamma. Nej, sa jag, du sitter fast. "Men mamma kan ramla åsså" blev svaret. :lol: :roll:
Så jag är inte rätt person att tala om hur man får de att sluta....
Användarens profilbild
Av Madde
En jacka/tröja med luva på... Eller så får du/ni skaffa en KORT frisyr ala trollmamma! :roll: :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Isanna skrev:Prova att skaffa ett roligt halsband med massor med fina pärlor i kara färger så kanske det kan distrahera lite. :hmm: Brukar finnas billiga på h&m och Glitter.
Så gjorde jag och efter ett tag slutade han dra i håret även om jag inte hade nåt halsband på.
Av Barakäringen
Elin G skrev:
Isanna skrev:Prova att skaffa ett roligt halsband med massor med fina pärlor i kara färger så kanske det kan distrahera lite. :hmm: Brukar finnas billiga på h&m och Glitter.
Så gjorde jag och efter ett tag slutade han dra i håret även om jag inte hade nåt halsband på.
Jag har köpt en såndär "intetappanappenkedja", fina träpärlor med en klämma som man kan sätta fast på sig själv och i andra sidan kan man sätta fast en napp. Men mitt barn använder inte napp så jag har satt fast en bitleksak istället. Det blev en jätterolig leksak att sitta i sjalen och joxa med :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?