Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Nån mer som upplever att människor stirrar när sjalbarnet någon gång gnäller i sjalen? Som om man plågar det... :twisted:
Användarens profilbild
Av boosten
:lol: Jag trodde det var nån som sagt det om dig..

Men nej, jag tycker de stirrar, men de stirrar fascinerat, fast själv blir man nog mer stressad av gnäll i sjal eftersom man känner sig lite som en ambassadör då det är såpass ovanligt med sjal. Gallskrikande unge i barnvagn lägger man inte märke till på samma sätt som en kinkande i sjal.

Fast det är ju inte så kul när mitt barn gallskriker när man sätter henne i sjal/sele bland folk, de vet ju inte att hon är arg för att hon inte får gå själv, och att hon skulle reagera ännu starkare om jag satte henne i vagn..

Men jag tror faktiskt det mer ligger hos en själv än hos andra.
Användarens profilbild
Av Gullan
* "Sitta sådär så man inte kan se nåt..."
* "Det kan väl inte vara skönt att sitta sådär brett isär med benen???"

mm mm är vad jag fått höra...
Senast redigerad av Gullan den tis feb 06, 2007 15:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Picea
Nej, jag känner mig mer uttittad om mitt barn skriker i barnvagnen. Fast det kankse beror på att jag tycker att man skall bära när barnet skriker.
Användarens profilbild
Av deleine
boosten skrev::lol: Jag trodde det var nån som sagt det om dig..

Men nej, jag tycker de stirrar, men de stirrar fascinerat, fast själv blir man nog mer stressad av gnäll i sjal eftersom man känner sig lite som en ambassadör då det är såpass ovanligt med sjal. Gallskrikande unge i barnvagn lägger man inte märke till på samma sätt som en kinkande i sjal.

Fast det är ju inte så kul när mitt barn gallskriker när man sätter henne i sjal/sele bland folk, de vet ju inte att hon är arg för att hon inte får gå själv, och att hon skulle reagera ännu starkare om jag satte henne i vagn..

Men jag tror faktiskt det mer ligger hos en själv än hos andra.
Jag håller helt med dig.....
Jag blir jätte stressad när S skriker och är sur för att hon itne vill sitta i sjalen utan gå själv....
Men det är som sagt nog mer jag som stressar upp mig eftersom jag känner att jag måste visa hur bra sjal är.....

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?