Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av storaT
Nu när man blivit lite sjalbiten så har man ju mer än en sjal. Tyvärr kan man ju inte använda alla samtidigt (tror jag i alla fall :wink: )
Var gör ni av era sjalar i väntan på nästa bärtillfälle?
Mina ligger just nu i en enda rörig hög i en stol i vardagsrummet. Varken praktiskt eller snyggt. Men man vill ju gärna ha dem lättillgängligt i närheten så man kan använda dem, inte snyggt hopvikt längst upp i en gardrob.

Hur gör ni? Tips (och gärna bilder) önskas!
Användarens profilbild
Av Elina
Har inget bra sätt, men svarar i alla fall..
Oftast blir den liggandes där jag tar av mig den, dvs i sovrummet eller i soffan, ibland i vagnen.
Sen ibland får jag mig ett ryck och viker ihop dom och lägger i en stapel på en stol i vardagsrummet....

Har tnkt mig någon sorts upphängnings anordning, när man nu ska komma till skott o fixa en sån... :hmm:
Av ninen
jag har köpt en såndär krokgrej som man hänger äver en dörr
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag har några sjalar hängandes vikta på en byxgalge (ikeas Brallis tror jag) några hopvikta/rullade i en hylla och några upphängda i sjalringar eller armband ;) på krokar i hallen. De flyttar runt lite beroende på vilka som används för tillfället.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har för mig att det fanns en tråd om sjalförvaring för ett tag sen. Många bra bilder med tips, sådär att jag som slänger dem i en hög på soffan fick lite dåligt samvete :oops: Hittar tyvärr inte tråden nu.... Men snart kanske de där orsningssamma människorna kommer hit och delar med sig av sina tips igen :D
Användarens profilbild
Av boosten
Vi har en stor korg (tvättkorg) i hallen där alla bärdon trängs, men det börjar bli trångt.. :roll:
Användarens profilbild
Av Veronica
Vi har en byrå i hallen och nedersta lådan är sjallådan, oftast knölas de bara ner där när vi klär av oss, men ibland flätar jag dem.

Men när vi flyttar till Huset med den stora fina Hallen (in my dreams) så vill jag ha sjalkrokar på en egen liten vägg där jag kan hänga sjalarna i färgskala - som Sacha! :urule:
Användarens profilbild
Av sanna73
När de inte bara blivit liggandes där jag tog av dem, oftast i vagnen i hallen eller på sängen, så ligger de ihopvikta på hatthyllan i hallen.
Av dora
ergo och ringsjal används nästan bara numera och de hänger på krokar i hallen. långsjalarna är i garderoben på hyllor.
Av Pétronille
Ja själv känner jag ju igen det där med en sjalhög på golvet, eftersom jag bara har två sjalar så blir det i alla fall bara två skrynkliga högar, men det är ju ganska många meter totalt. :)
Men ibland är jag duktig och viker ihop allt och lägger på hatthyllan eller någon ledig hylla i garderoben. Men där blir dom ju inte kvar särskilt länge...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vår gallergrind är alldeles utmärkt att drapera sjalarna på! Det ryms mååååååååååånga sjalar där. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?