Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Jag ska köpa en ringsjal och nu behöver jag höra er åsikt. Gillar ni vikning eller är det bättre utan? Fördelar och nackdelar? Vilken är lättare att få till bra?
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag tror också att det beror lite på hur man är byggd, men också på vilket slags tyg det är i sjalen. Jag har själv en omsydd bärabarn utan vikning och en ringo.

Jag tycker själv bäst om utan vikning, tycker att det är lättare att justera och sitter skönare över axeln. Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, det bästa är nog om du kan prova och jämföra.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag gillar ochså ingen vikning :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
Det beror på tyget, min bära barn är utan vikning och den älskar jag men jag har haft andra ringisar som har behövt vikning för att inte kännas så bylsiga. Så det beror på tyget
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag gillar också utan vikning.
Användarens profilbild
Av Jason
Hmm, verkar som ingen vikning vinner... Den sjal jag eventuellt ska köpa sys upp till mig så jag får bestämma själv hur jag vill ha det, men jag har tyvärr inte möjlighet att klämma på tyget. Angående mina axlar så är dom ganska små och runda :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Jason skrev:Hmm, verkar som ingen vikning vinner... Den sjal jag eventuellt ska köpa sys upp till mig så jag får bestämma själv hur jag vill ha det, men jag har tyvärr inte möjlighet att klämma på tyget. Angående mina axlar så är dom ganska små och runda :roll:
prova utn vikning nu och gilar du det inte så sälja :D
Användarens profilbild
Av Jason
sacha42 skrev:
Jason skrev:Hmm, verkar som ingen vikning vinner... Den sjal jag eventuellt ska köpa sys upp till mig så jag får bestämma själv hur jag vill ha det, men jag har tyvärr inte möjlighet att klämma på tyget. Angående mina axlar så är dom ganska små och runda :roll:
prova utn vikning nu och gilar du det inte så sälja :D
Ja, det lutar nog åt ingen vikning... Jag hoppas nog att den passar så jag inte måste sälja den när jag äntligen köpt den! Men jag vet ju vart jag ska vända mig isåfall :wink:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Säger som de flesta andra: utan vikning. Har sytt en av varje men använder nästan uteslutande den utan vik. Den formar sig liksom bättre efter min kropp. :D
Användarens profilbild
Av Marion
Jag går mot strömmen och säger vikning! Gillar inte alls utan, jag tycker att kanterna börjar skära in :roll:.
Användarens profilbild
Av Jason
Marion skrev:Jag går mot strömmen och säger vikning! Gillar inte alls utan, jag tycker att kanterna börjar skära in :roll:.
Intressant! Har du månne nån bild där det syns bra hur vikningen ser ut? Bara för att jämföra :roll:
Användarens profilbild
Av Marion
Jason skrev:
Marion skrev:Jag går mot strömmen och säger vikning! Gillar inte alls utan, jag tycker att kanterna börjar skära in :roll:.
Intressant! Har du månne nån bild där det syns bra hur vikningen ser ut? Bara för att jämföra :roll:
Jag har lånat en bild, det är inte jag på bilden, men jag har en likadant sydd ringsjal.
Bild
Användarens profilbild
Av Marion
Jag kanske ska tillägga att den sitter lite dåligt på första bilden, "kudden" som bildas när man stoppar den ihopvikta svansen genom ringarna och syr fast ska sitta högre. Jag klistrar in en till lånad bild:
Bild
Användarens profilbild
Av Toyya
Hej!

Jag har en omsydd bärabarn utan vikning och en Ringo. Gillar bb bäst!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag kan inte bestämma mig tror jag. :roll: Det är så olika beroende på tyget ju. Men av alla ringisar jag haft så tror jag att min fd BäraBarn utan vikning kommer på första plats. Tätt efter så kommer BB-sling. Mycket tätt. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?