Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har fått i uppgift (sedan jag pladdrat på om min nyfunna sjalkärlek) att inhandla en sjal åt min kompis i Italien att ta med åt henne. Kruxet: hon vill ha en rosa sjal allra helst! Och den ska vara en vävd sjal, ingen trikå. Hennes lilla tjej är sex månader.

Men jag hittar ingen- förut fanns det moby men den är utgången och dessutom i trikå, men det är den enda jag sett! En mörklila går i nödfall säger hon.

Tips, med bilder gärna? Märke ovidkommande.
Av Aelia
Hoppediz Toulouse är ju rosa
Användarens profilbild
Av Innana
Tack!

Tror dock att hon är mer åt gammalrosa/ljusrosa (eller mörkt lila) hållet, den där ser nästan cerise ut? Fler förslag?
Användarens profilbild
Av sacha42
ska den vara helfärgad, eller får det vara ränder?
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
En Aubergine Gauze kanske? De är jättefina! Och svala så det är ju bra i Italien. :D
Tyvärr så finns inte den färgen att köpa ny nu, men någon kanske vill skiljas från sin?
Här är en bild på min iaf:

Bild

Annars vette tusan.. *tänker så det knakar* Den nya easyn är ju som rosa, men även den mer cerise, tom nästan hallonröd?
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:ska den vara helfärgad, eller får det vara ränder?
Tänkte just på dig, du är ju expert på rosa sjalar och borde kunna tipsa. ;) 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
får den ha ränder eller mönster finns det ju massor.Didymos Eva, indosar, hoppediz Lille. Enfärgade kanske du kan köpa en naturfärgad gås och färga rosa, så gjorde jag i somras :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Didymos Indio finns ju rosa förresten!! Den som Eden Baby har hemma just nu... Hallon kanske den hette? :hmm: Jaja iaf, den tycker jag verkar fin! (har dock bara sett den på bild)
Och Eva är ju både lila och rosa. :D Likaså den där storken.. Var heter den... Ulli!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:får den ha ränder eller mönster finns det ju massor.Didymos Eva, indosar, hoppediz Lille. Enfärgade kanske du kan köpa en naturfärgad gås och färga rosa, så gjorde jag i somras :D
:x Här tycker jag att jag är duktig och så hinner du före. :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vinterdrake skrev:Didymos Indio finns ju rosa förresten!! Den som Eden Baby har hemma just nu... Hallon kanske den hette? :hmm: Jaja iaf, den tycker jag verkar fin! (har dock bara sett den på bild)
Och Eva är ju både lila och rosa. :D Likaså den där storken.. Var heter den... Ulli!
japp, har haft/har många rosa sjalar 8)
Indi himbeer(hallon) är mörktrosa som det mörkaste rosan i Eva. Är jättefin, bor numer hos Johanna. Krokusen är rosa som i det ljusa på Evan. Malven är gamelrosa/brun.
Hur vill hon att sjalen ska se ut?
Användarens profilbild
Av sacha42
Vinterdrake skrev:
sacha42 skrev:får den ha ränder eller mönster finns det ju massor.Didymos Eva, indosar, hoppediz Lille. Enfärgade kanske du kan köpa en naturfärgad gås och färga rosa, så gjorde jag i somras :D
:x Här tycker jag att jag är duktig och så hinner du före. :lol:
:hellu:
Användarens profilbild
Av Panakeia
har inte girasol en lila sjal? annars finns ju en rosa didy på säljes nu?
Användarens profilbild
Av Innana
Hallå igen!

Hon är ute efter en enfärgad. Inte alltför jättetjock är nog bra som sagt eftersom det blir tokvarmt, hon höll på att flyta bort i mobyn hon lånade av mig :)

Färga själv har slagit mig...är det svårt att få jämnt?

Fler fina förslag?
Av Aelia
Det finns nog inte så många enfärgade rosa sjalar, tyvärr. Skulle nog köpr en gås och färgat den sen, det är inte svårt :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Innana skrev:Hallå igen!

Hon är ute efter en enfärgad. Inte alltför jättetjock är nog bra som sagt eftersom det blir tokvarmt, hon höll på att flyta bort i mobyn hon lånade av mig :)

Färga själv har slagit mig...är det svårt att få jämnt?

Fler fina förslag?
nee, färgar du i maskin ska det väl inte vara svårare att få jämt än om man färgar nånting annat, bara du har tillräckligt med färg (det är ju mkt tyg i en sjal)
så det är nog en bra ide!

Jag är ju lite småsåld på amazonas carysling, så är du inne på att köpa en ny så kan du ju köpa en naturfärgas sådan och färga! :wink: den är u mkt tunn och sval iaf!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?