Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså, jag sitter här med min "nya" Patapum (Tack Kajsabajsa!) och försöker prova den med sonens nalle eftersom sjalbarnet just nu sover så gott... ;)

Men HUR får jag knäppt den på ryggen utan hjälp? Jag når bara inte, hur gör ni? Tips?
Sjalotta skrev:Alltså, jag sitter här med min "nya" Patapum (Tack Kajsabajsa!) och försöker prova den med sonens nalle eftersom sjalbarnet just nu sover så gott... ;)

Men HUR får jag knäppt den på ryggen utan hjälp? Jag når bara inte, hur gör ni? Tips?
Jag knäpper den innan jag tar på. Knäpper kring midjan först, tar på den över armarna, och in med huvudet innanför "bröstspännet". Släpper ut axelbanden långt så jag kan sätta i barnet. Och när barnet (nallen :wink: ) är på plats drar jag åt axelbanden.

Hoppas du får till det!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag knäpper efter att jag tagit på axelremmarna. Fast först drar jag ut axelremmarna så de blir längre, knäpper spännet och spänner sen axelremmarna så det blir lagom.
Användarens profilbild
Av April
Jag är lite överböjlig i mina leder :lol: Bra hjälp eller? ;-) 8)

Kram
annalys skrev:
Sjalotta skrev:Alltså, jag sitter här med min "nya" Patapum (Tack Kajsabajsa!) och försöker prova den med sonens nalle eftersom sjalbarnet just nu sover så gott... ;)

Jag knäpper den innan jag tar på. Knäpper kring midjan först, tar på den över armarna, och in med huvudet innanför "bröstspännet". Släpper ut axelbanden långt så jag kan sätta i barnet. Och när barnet (nallen :wink: ) är på plats drar jag åt axelbanden.

Hoppas du får till det!
:iagree: så gör jag med
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?