Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vina
Hej! Är helt ny här och har lite funderingar. Har fått mitt andra barn, en dotter på 3 mån och har en pojke på två år. Jag funderade redan när han var liten på att skaffa en sjal men av nån anledning blev det en babybjörn-sele. Nu känner jag mig inte alls bekväm med selen. Jag vill ha henne närmre mig och den sitter inte bra. Jag vill kunna bära henne på fler sätt och längre stunder. Kanske även kunna bära storebror kortare stunder. Vad sjutton ska jag välja? Det verkar ju finnas hur många valmöjligheter som helst. Jag vill höra era tips och råd om sjalar och märken och gärna var man kan beställa eller om de finns i butik. Bor i stockholm. Snälla hjälp mig!
Användarens profilbild
Av Anso
Du, det är lätt! Titta under "Bärsjalsträffar" om du ser någon tråd om träff i Stockholm eller så startar du en. Det är det absolut bästa sättet att få se många olika slags bärverktyg. Och trevligt har man också.
Jag måste tyvärr säga att man nästan oundvikligen till slut står där men en eller flera långa sjalar, en eller annan ergonomisk sele och säkert en ringsjal innan man är klar med Sjalbarn så att säga...... :D Det verkar som att det är lätt beroendeframkallande att bära barn.

Kanske en vävd lång sjal till din lilla tös? Och/eller en sele typ Ergo, Sutemi, Patapum så kan även din pojk bli buren på ett lätt sätt (går ju iofs utmärkt även med en lång sjal)

VÄLKOMMEN förresten!
Användarens profilbild
Av April
Hej, hej!

Välkommen! :-D Japp, håller med Anso ;-)

Jag tror att en Ergo NG (New Generation) skulle kunna passa er bra. Det är en jätteskön sele som du kan bära i från det att barnet är 3 månader - den passar även bra att bära storebror i.

Men som sagt, gå på en sjalträff och prova lite på riktigt innan du bestämmer dig.

Kram
Av Aelia
April skrev:Men som sagt, gå på en sjalträff och prova lite på riktigt innan du bestämmer dig.

Kram
Ja kom på en träff, vi har ganska ofta träffar och har jätte kul :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?