Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av EmmaD
Jag har nu varit i Italien i en vecka. För att komma dit ingår en bussresa på ca 3-4 tim. Satt då längst fram med min familj. Detta kunde ha blivit osäkert utan bilstol men med bältet på mig och bärselen så satt Oliver säkert och tittade, åt och sov utan problem. Många komenterade detta.
Men jag kan tala om att knyta på sig 4,6 m bärsele i ett fyllt flygplan var ingen lätt sak :) .
Barnkära i Italien men inga skötbord eller barnstolar. :(
Användarens profilbild
Av Puma
Oj, va spännande att vara på resande fot. Men självklart blir det mesta enklare med sjal eller sele till barnet.

Men var det en 4,6 m sjal eller var det en sele? Jag förstod inte riktigt. :roll:

Hoppas ni hade en trevlig vecka i Italien!
Av EmmaD
ja jag skrev fel såklart sjal skall det vara annars hade det blivit något väldigt orginelt :D
Av Aelia
Vad roligt, bärsjal är ju inte bara en BÄRsjal :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Vad roligt, bärsjal är ju inte bara en BÄRsjal :wink:
:iagree: bra till mkt. Vad härligt det låter med Italien :D
Av EmmaD
ja nog var det skönt att vara lediga ett tag.
På flygplatsen när vi skulle åka hem så var det ett gammalt par från Wales (mitt hemland) som komenterade sjalen och hon sa att hon själv andvänt sjal när hennes barn var små. kul.
Kanske skulle man kolla vilka sjalar de har där för hon sa att de såg annorlunda ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?