Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nelius och jag har hälsat på sambon på hans skola på tjörn under ett par dar. PÅ torsdagen bestämmde Jag mig för att ta en promenad. Så jag slängde upp nelius på ryggen och vandrade iväg.
Insåg genast att jag inte hade vant mig vid att folk stirrar utan att Kinna helt enkelt vant sig vid mig, för nu stirrade varenda människa på mig igen. Jaja tänkte jag och brydde mig inte speciellt mycket till vi stod vid ett övergångsställe och väntar på att två bilar ska köra förbi så att vi kan korsa vägen. Bilarna kom alltså från två olika håll och var båda fullt upptagna med att stirra på mig och nelius. Själv såg jag ju vad som var på väg att hända men vad gör man. Kan ju inte vifta och hoppa. Då stirrar de ju ännu mer på mig. Nåja de kom på sig i sista stund och tvärnitade båda två.
Användarens profilbild
Av sacha42
Vilken tur då att de inte krockade :D
Användarens profilbild
Av salamandra
Amän nu är det andra gången jag hamnar av en slump bland inlägg som handlar om Kinna :-D Undrar om det är nån som försöker säga att jag ska hälsa på släkten snart *dåligt samvete*
Av Aelia
sacha42 skrev:Vilken tur då att de inte krockade :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Annika80
haha, ja folk borde väl vänja sig nån gång? och sluta :shock:
Så ovanliga är ju tex inte bärstolar som man har på ryggen .
Användarens profilbild
Av lindamarie
Vad är det som säger att det var sjalen som dom stirrade på??
Det kanske var så att dom tyckte att du var så otroligt skitsnygg :love: att dom bara inte kunde hålla blicken på vägen...
Användarens profilbild
Av GosKina
*hahaha*
Jag tror på det lindamarie skriver!
Användarens profilbild
Av Tinker
lindamarie skrev:Vad är det som säger att det var sjalen som dom stirrade på??
Det kanske var så att dom tyckte att du var så otroligt skitsnygg :love: att dom bara inte kunde hålla blicken på vägen...
:iagree:
Användarens profilbild
Av funshine
Ha ha så var det ju naturligtvis.

ang pendling så är vi numera bara helgsambosar. Han hyr ett rum på skolan under veckorna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?