Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

vi har haft en lånad ergo några dagar nu och jag tycker att den är jättebra, iallafall för bäraren.

men när vi använt den ute så har sonen suttit med huvudet jättelutat bakåt, alltså vänt upp mot himlen. allramest blir det så när han sitter på ryggen. han klagar inte när han sitter, men han vill inte upp och det ser inte särskilt bekvämn ut.

beror det bara på att han har haft för bylsiga kläder eller vad är det vi gör för fel? jag har ju sett andra här på SB som burit sina barn utanpå jackan och med vinterkläder på barnet utan större problem.

hur ska vi lösa detta?
Senast redigerad av gummy den fre jan 19, 2007 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
är det inte så att han själv väljer att titta uppåt? har du möjlighet att ta en bild?
Användarens profilbild
Av gummy
bild kommer!

idag var vi ute med den igen och det funkade faktiskt inte alls bra. sonen satt som en spännbåge mest hela tiden och var inte särskilt nöjd med tillvaron. så här brukar han aldrig vara i sjalen.
Användarens profilbild
Av ericah
SÅ sitter min plutt också ibland. Men det verkar vara självvalt.
Användarens profilbild
Av sacha42
kanske är så att det är sjal som gäller hemma hos er helt enkelt :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Så sitter D också hela tiden, både på mage och på rygg... Alldeles för nyfiken för att kunna slappna av direkt. Sedan när hon somnat får man putta tillbaka huvudet så att det ser bättre ut...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?