Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Jag har nyligen sytt en bärjacka...

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=42747

Har som ni kan läsa i länktråden haft stora bekymmer med att få på och av jackan OCH med att få dottern att vilja åka i jackan...

Men idag fick jag för mig att vi skulle ut och gå i skogen mina barn och jag. Och vart så sugen på att prova om inte Joy ville åka i jackan. Efter tips (tack annelie :hello: ) hävde jag nu jackan över ryggen och fick igenom sjalbarnets huvud först och sen var det bara att ta på sig jackan som vanligt. Det gick lysande och helt smärtfritt! :vågen:

Sen traskade vi iväg till skogen, samlade kottar (som i skrivandes stund målas) och kastade stenar utför en stor tallslänt. Och det mest fantastiska av allt var att Joy satt hur nöjd och glad som helst i bärjacka hela tiden och somnade till och med på hemvägen! Jag är överlycklig att jag äntligen fick göra premiärturen med jackan och att det gick så bra! :vågen: :rock:

Bildbevis: :wink:
Bild
(Obs min 4-åring tog kortet :))
Användarens profilbild
Av Mia
Snygg jacka!
Har du sytt?
Hon ser inte mycket for mossan dock men hon kanske sover? :lol:
Användarens profilbild
Av mejamy
Ja alltså jag har bara bärmodifierat en redan befintlig jacka...nog stolt över att jag klarade det :D ! Och ja, hon sover...hon kanske somnade för att hon inte såg nått :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad den är fin och vad mysigt med prommenad ute i snö :D
Av Aelia
Jätte fin jacka :lol:
Av FiaLisa
Jag är imponerad! Vet dock inte om jag är mest imponerad av jackan eller av fyraåringen som tog fotot. :wink:
Vilken jättefin jacka! Verkligen!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad kul att det funkade så bra.
Jag har ju också sytt en jacka och hade premiärtur med den till sjalträffen i tisdags (har dock ingen bild på det), men bild på en annan sjalare med jackan på kommer (när jag orkar ladda in, förminska och ladda upp fotona :roll: )
Användarens profilbild
Av aspen
vad roligt att det funkade, det blev jättefint. jag undrade oxå om hon inte såg nåt men hon sov visst sa du :zzz:

det ser jättemysigt ut, och så härligt det lät med upptäckarfärden av kottar :D
Användarens profilbild
Av Soffi
Bravo, vad fint :app: Lite svårt med mössor och ryggbärande :lol:
Användarens profilbild
Av April
Fint, fint! :-D Mysigt att hon somnade! :-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?