Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maerion
:lol: Vilken sinnessjuk sak! Men bebisen ser ju glad ut i alla fall! :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Hi hi, jag skulle velat se Hektor sitta stilla i den där när han var runt året :lol:
Är det inte i Japan det brukar finnas små väggstolar för småbarn när föräldern är på toa? Det skulle kanske vara något i Sverige också.
Av Aelia
Det är väl bara USA som kan hitta på nått sånt :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
haha ja det kanske vr smidigt :lol:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
:shock: :shock: :shock:

Det där var utan tvekan det konstigaste sättet att lösa vad-ska-jag-göra-av-bebisen-problematiken på.
Användarens profilbild
Av Linnea
att jag inte tänkt på det när jag tar med Lova att prova kläder i affärer :duh:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:shock: nähää!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :lol:

Finns det nån som på allvar gör så?!?! :shock:
Användarens profilbild
Av Veronikak
Förutom att den såg väldigt obekväm ut (kolla så den skär in i flickans ben!) så var det väl inte så dumt, särskilt när man som någon sa ska prova kläder, det kan man ju inte göra med sjal och golvet är inte så trevligt i många affärer, inte minst för att det springer omkring en massa folk och ser sig inte för. Så var gör man då av sin bäbis? Jag tycker nog att barnvagn är en minst lika dum och bökig lösning (särskilt för barn som inte gillar vagn men är vana att bli burna). Den trevligaste lösningen är väl en medföljande människa som håller bäbisen, men det har man inte alltid tillgång till.
Användarens profilbild
Av cocine
:shock: :rofl:
Användarens profilbild
Av Maerion
Tväråna skrev:Nja, t.ex. på offentiga toaletter när man är ute och reser så är de ju faktiskt en lösning. Om man är själv, vill säga.
Fram tills att hon står tillräckligt bra själv kan jag faktiskt ha henne i knät. Det har jag haft massor av gånger när hon varit skitledsen och jag bara måste.. :lol: Ja, eller så kan hon ju sitta kvar i sjalen, det funkar det med!
Användarens profilbild
Av miriel
Blixa skrev: Är det inte i Japan det brukar finnas små väggstolar för småbarn när föräldern är på toa? Det skulle kanske vara något i Sverige också.
Ja, jag saknar dem faktiskt det var supersmidigt när man bär i sjal. (men bara på damtoaletten :roll: )

Bild
Användarens profilbild
Av smurfis
miriel skrev:
Blixa skrev: Är det inte i Japan det brukar finnas små väggstolar för småbarn när föräldern är på toa? Det skulle kanske vara något i Sverige också.
Ja, jag saknar dem faktiskt det var supersmidigt när man bär i sjal. (men bara på damtoaletten :roll: )

Bild
Alltså, den där stolen såg ju jättefiffig ut, men den där grejen där barnet bara hängde gjorde mig nästan lite ledsen.. Såg hemskt ut tycker jag. "Jaha, vänta så ska jag bara hänga av mig barnet".. :shock: :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?