Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Jag kom just på att en av mina kompisar med bebis som e en månad yngre än Hannes också har en sjal. Och det visade sig att det var en El Comal som om jag har förstått rätt är samma som en Amazonas Antiqua?? Å de e ju nästan en sån jag vill ha!! :app: Ska få den på söndag :D
Senast redigerad av Jason den tis jan 16, 2007 07:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Grattis!! Hoppas att ni får till det och gillar sjalen :D
Av Aelia
Det ät en en jätte tun ch gosig sjal, jag har en sån, som jag måste sälja (måste köpa andra sjalar :roll: )
Användarens profilbild
Av Jason
Jo jag hoppas det blir bra! Hon som äger den använder inte den alls :shock: så jag hoppas vi får ha den tills jag har råd att köpa egen... Fast egentligen vill ja ju ha en carry sling :wink:
Användarens profilbild
Av Gullan
Grattis Jason! Hoppas att det fungerar bra nu, men att du inte blir en "stranger" här.. hoppas vi pratas snart igen!
Användarens profilbild
Av mojsan
Låna en nu, du har rätt, el comal är samma som amazonas antigua OCH ella roo! Själv fick jag hem amazonas carry sling idag, och OJ vilken tunn, gosig och snygg sjal det är!!! Så köp en sån senare framåt våren, det kommer du inte ångra!
Användarens profilbild
Av Jason
mojsan skrev:Låna en nu, du har rätt, el comal är samma som amazonas antigua OCH ella roo! Själv fick jag hem amazonas carry sling idag, och OJ vilken tunn, gosig och snygg sjal det är!!! Så köp en sån senare framåt våren, det kommer du inte ångra!
Vad roligt att du fått en sån sjal! Lägg gärna in bilder så man får se :D Jag hoppas verkligen att jag får köpa en snart så man får igång detta ryggbärande!!
Användarens profilbild
Av April
Härligt! :-D Visst är det mysigt att "vänta på sjal" :-)

Kram
Användarens profilbild
Av mojsan
Jason skrev:
mojsan skrev:Låna en nu, du har rätt, el comal är samma som amazonas antigua OCH ella roo! Själv fick jag hem amazonas carry sling idag, och OJ vilken tunn, gosig och snygg sjal det är!!! Så köp en sån senare framåt våren, det kommer du inte ångra!
Vad roligt att du fått en sån sjal! Lägg gärna in bilder så man får se :D Jag hoppas verkligen att jag får köpa en snart så man får igång detta ryggbärande!!
Finns nu under sjalbilder :D Men du, det är helt ok att bära på ryggen med ellaroo/amazonas antigua, det gör jag ibland, likväl som hemmasydda varianter. Vad jag menar är att den stabilare sjal man börjar med lär man sig efterhand, och sen kan övergång till diagonalvävd bara bli bättre! Och lättare.
Användarens profilbild
Av Jason
Nu har jag fått sjalen, en rödrutig antiqua! Har inte hunnit knyta så mycket ännu, pga trött bebis och trött mamma, men den verkar ju helt bra! Återkommer när vi provat mera :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?