Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Hur många långsjalar kan man rättfärdiga egentligen? Men den elastiska så har jag nu 9.. + några MT + Ergon + Ringsjalar
Fick hem min julklappssjal i onsdags och i eftermiddag kommer ytterligare :lol: Maken muttrade något oförståeligt i telefon när jag ringde för att få "klartecken" :lol:
Det värsta är ju att jag har så svårt att skiljas från någon :oops:
Så vad tror ni - räcker det snart eller kommer jag ha köpt fler innan månaden är slut?!
Användarens profilbild
Av Gullan
Klart man kan ha många ;) De måste ju matcha alla kläder i garderoben oxå! Nej, allvarligt, jag känner att jag vill prova så många jag kan, så om bara ekonomin tillät, gjorde jag nog likadant!
Användarens profilbild
Av sacha42
man får ha många så länge man använder dem :lol: eller :mitvit: :hide:
Är du som jag kan jag garantera att du köper fler :lol:
vad blev det då?? och var är bilderna :app:
Av Jenny
Gullan skrev:De måste ju matcha alla kläder i garderoben oxå!!
Alltså det enda jag använder i kläeväg just nu är ju Boobtröjor i neutrala färger så sjalarna blir ju typ mina förlängda kläder :lol:

Bilder kommer!
Användarens profilbild
Av Gullan
Då är det ju ändå mer nödvändigt med sjalar i glada färger!!! Säger som sacha42 - måste nog få se lite bilder ;)
Användarens profilbild
Av annemi
Bilder :eld:

Jag vill också ha fler, men samvetet undrar om jag verkligen behöver fler än dem 2 som jag tänker köpa nu någon gång i början av året :roll:
Av Jenny
Nu ligger det något randigt och MYCKET vackert här på soffan :twisted:
Användarens profilbild
Av sacha42
Tisse skrev:Nu ligger det något randigt och MYCKET vackert här på soffan :twisted:
:vågen: :app: :eld:
Av Jenny
Här bredvid ligger nu
Tadaaaaa

Bild
Titta vilken glad skitunge! :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av sacha42
vilken goding :heart: och snygg sjal :D
Användarens profilbild
Av solanna
Åhhhh, så fint! :love:

Nu vill jag också ha en sådan! Och en girasol Lilja! Och en Stork Inka! Och... Och jag som har börjat jobba halvtid nu och ändå mest bär i MTn eller ringisen... :oops:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
solanna skrev: Och en girasol Lilja!
Ja, den suktar jag också efter!!! Jag är lite trött på min 4,7 m Eld, behöver en kortare sjal. Det blir alldeles för mycket tyg över när jag gör ryggknyt.

Och Tisse: Regnbågen är jättefin och lillan också såklart!
Användarens profilbild
Av mian
Där ser man :lol:

Men mitt norra öga skådar inte bara en tjusig sjal, utan även en tjusig frisyr :D Jag är lite sen och bakom, men det ser snyggt ut! Ny färg och ny längd!
Av Jenny
mian skrev: Men mitt norra öga skådar inte bara en tjusig sjal, utan även en tjusig frisyr :D Jag är lite sen och bakom, men det ser snyggt ut! Ny färg och ny längd!
TackTack det var ju evighet sen vi sågs nu, dags att sluta jobba tycker jag (eller så får vi ha en träff helgtid) Klippte mig för ett tag sen men nästa vecka blir det ännu kortare!
Användarens profilbild
Av Droppen
Tisse skrev:Här bredvid ligger nu
Tadaaaaa

Bild
Titta vilken glad skitunge! :heart:

Bild
Neeeej- fresta mig inte!!! Regnbågen är ju underbar! :love: :siishah:
Och lilla tjejen går inte heller av för hackor!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?