Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Vi har en didymos katja och en hoppediz oslo. Efter att jag köpt oslon så har jag märkt att sjalar kan vara mycket olika. Katjan är mycket mjukare och följsammare så oslon används enbart när katjan är i tvätt eller att vi bär båda barnen.

Då vi är väldigt nöjda med didymos så är jag lite sugen på att byta oslon mot en ny didymos. Men då även de är väldigt olika beroende på färg och typ så undrar jag om indio är tunna eller tjocka för att vara didymos? Är de mjuka? Vad är ett bra pris för en sjal som är 4,2 meter? Kan jag knyta omslutet x med en såpass kort sjal. Med den vi har idag blir det dryga 2 dm långa svanar och den är nog 4,7 meter.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har en Indio och har precis lånat en Eva av Gurli så de två sjalarna kan jag jämföra lite. Båda är mjuka och sköna, men Indion är lite tunnare överlag och känns lite glesare vävd helt enkelt. Mönstervävningen gör ju också att ytan inte är lika slät, men det enda som är dumt med det är att det är lättare att dra trådar ur Indion så man får vara lite mer försiktig. Å andra sidan är den sagolikt vacker med sitt fina vävmönster tycker jag.

Min Indio är storlek 5 (4,2 m) och jag tycker att den har en optimal längd. Jag kan knyta x-omslut med knuten bak, fast då använder jag de snedskurna ändarna förstås. Det räcker dock bra och det är skönt att slippa så långa svansar tycker jag. Det funkar dock inte lika bra om man vill bära utanpå ytterkläderna så då tar jag hellre min MT eller min Eld 4,7. Jag är förresten 164 cm lång och drar storlek 38/40 på överkroppen.

Jag köpte min väldigt väl begagnad här på SB för 400 kr inkl. frakt. För en nyare är kanske 500-700 kr mer rimligt beroende på hur ny den är. Nypris ligger på drygt 900 kr har jag för mig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?