Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Thailand på fredag, vad ska jag ta med mig?! Solen är given, en Solarveil-ringis likaså. Men sen då? Skulle vilja ha med mig en MT, Ergo och en vanlig ringis, men antar att det blir liiite överkurs. Så hjälp mig ni kloka!
Användarens profilbild
Av Bina
Solarveil
Sol
Ergo

och förhoppningsvis nya kläder från en stor kedja :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Bina skrev: och förhoppningsvis nya kläder från en stor kedja :wink:
JBina, de kom idag! Attans så snabbt, jag hann ju inte ens bli nervös för att de inte skulle hinna! En eloge till denna stora kedja! :D
Användarens profilbild
Av Bina
Isanna skrev:
Bina skrev: och förhoppningsvis nya kläder från en stor kedja :wink:
JBina, de kom idag! Attans så snabbt, jag hann ju inte ens bli nervös för att de inte skulle hinna! En eloge till denna stora kedja! :D
Då hjälpte mitt lilla finger där jag satte en 1:a i en ruta :mrgreen:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Ergo tycker jag, det använde vi absolut mest när vi var där :D
Användarens profilbild
Av Bina
Glömde... ha en underbar resa!
Användarens profilbild
Av Isanna
Ska fundera lite mer på Ergon, jag är inte riktigt vän med den än, men det räcker ju om D är det och möjligen brorsan så kan de också bära. Men jag inser att det blir på tok för varmt att bära i Solen hela tiden så jag måste ta med mig Ergo eller MT i vilket fall.
Användarens profilbild
Av mojsan
..du är orolig för kort-bärning ka du ju slänga ner ett par mediumringar, så har du möjlighet att göra en no-sew-ringis av ett juste tunnt tygstycke (som det säkert inte finns några alls av därborta :floet2: )
Användarens profilbild
Av sacha42
mojsan skrev:..du är orolig för kort-bärning ka du ju slänga ner ett par mediumringar, så har du möjlighet att göra en no-sew-ringis av ett juste tunnt tygstycke (som det säkert inte finns några alls av därborta :floet2: )
eller så knyter du upp henne i kortsjal av en sarong :D

Är du säker på att solen ska med :roll: DEt kommer vara varmt där nere....

En kortsjal att göra basx av eller en dubbelbärpåse av tunnt tyg. MT/sele och sen köper du tyg till därnere. DEt klarar du dig galant på :D
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev: Är du säker på att solen ska med :roll: DEt kommer vara varmt där nere....
Mmm, jag vet. Men det är ett par timmar på tåg och sen ytterligare massor med timmar på flyget, så jag tror att solen kan komma till användning. Ska fundera vidare.
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
sacha42 skrev: Är du säker på att solen ska med :roll: DEt kommer vara varmt där nere....
Mmm, jag vet. Men det är ett par timmar på tåg och sen ytterligare massor med timmar på flyget, så jag tror att solen kan komma till användning. Ska fundera vidare.
fast hon kan nog sova lika bra i ergo/mt eller en kortsjal i basx då :roll:
Det kommer bli sååå varmt för er med en massa tyg. Fast som sagt vars annars skulle solen passa in om inte på solsemester 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
fast hon kan nog sova lika bra i ergo/mt eller en kortsjal i basx då :roll:
Det kommer bli sååå varmt för er med en massa tyg. Fast som sagt vars annars skulle solen passa in om inte på solsemester 8)
Ja kanske det. :? Får se hur packningen ser ut. :roll:
Av ninen
instämmer, det låter alldeles för varmt med vävd långsjal :o
Användarens profilbild
Av Droppen
Oj vad svårt att välja så jag önskar bara trevlig resa!

(Får man följa med? Pliiiis!?)
Användarens profilbild
Av Tinker
Vilken lyxgris du är då!
Bara dra tull Thailand sådär! :P
Är inte aaaaalls avis. :wink:

Jag skulle nog fanken inte klara mig utan varken ergo, långsjal eller MT...
Jag hade nog packat med mig ringsjal också.
Men sen är jag ju ett pack-freak. Packar för fler veckor bara jag ska bort en helg. :wink:

Hoppas ni får en riktigt härlig resa!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?